Portada

  • Contacte

Ajuntament de Sabadell

Viure a Sabadell

Agenda 21

Què és l´Agenda 21?
Agenda 21 de Sabadell
Agenda21+10 (2011-2020)
Agenda 21 escolar
Projectes
Acte de compromís
Formació professorat
Intercanvis i jornades
El calendari
Recursos professorat
Curs 2011/12
Reducció de residus, recollida selectiva i estalvi al Ribot.
Des del nostre institut, hem buscat l'eficiència energètica, sobretot amb la reducció del consum elèctric. Hem fet una conscienciació per intentar estalviar energia: apagant els llums dels passadissos quan hi ha llum solar, parant els llums de les aules, ordinadors, quan aquestes es queden buides i durant els patis. Hem realitzat una campanya de foment del reciclatge: hi ha diferents escombraries on l' alumnat poden reciclar paper/cartró i envasos, que s'ha traslladat a les famílies i algunes llars han iniciat el reciclatge, pràctica que no realitzaven anteriorment. S'han introduït pràctiques de reutilització de materials: papers, cartró, diaris i s'han realitzat uns tallers per fer sabó a partir d'oli utilitzat a les llars; així s'aconsegueix fomentant la iniciativa de reutilització i demostrar que els materials /objectes poden tenir més d'una vida.
Curs 2009/10
Reducció de residus i recollida selectiva a l'institut
Aquest curs el vam iniciar fent una petita avaluació diagnòstica que ens va confirmar que el consum de paper al nostre institut era força elevat i que la recollida selectiva tampoc no acabava de funcionar. Per aquest motiu, vam iniciar un sistema de préstec de llibres reutilitzats, vam incorporar diferents contenidors de recollida selectiva tant a les aules com a la cuina i vam crear un protocol de recollida selectiva. També vam dur a terme accions de sensibilització i de foment de l'ús de materials reciclats a les celebracions del centre. Hem millorat molt però hem de continuar treballant perquè encara tenim capacitat de millora.
Curs 2003/04
Planta't a l'hort

Ens proposem articular l'espai de l'hort com una alternativa educativa complementària a l'aula ordinària on l'activitat manual hi tingui un lloc preeminent, convertint-la en una aula mediambiental oberta. Cal que la dimensió del coneixement teòric estigui estretament vinculada amb la pràctica quotidiana.
Al mateix temps ens proposem convertir l'hort en un espai d'experimentació de tècniques agrícoles a petita escala tant per als alumnes que necessiten plantejaments adaptats a les seves necessitats educatives com per als alumnes de nivells no obligatoris que hi estiguin interessats.

Manteniment

© 2012 Ajuntament de Sabadell | Condicions d'ús | Copyright | Política de privacitat