Grup de treball: Educació, patrimoni cultural i identitat

Resum de la 2a sessió ( 29-10-98 )

Idees nuclears del dictamen: Educació, patrimoni cultural i identitat, de Sílvia Carrasco
Esborrany núm. 2 Aproximació diagnòstica
Coordinació : Artur Domingo
Redacció: Sílvia Carrasco

2. Aproximació diagnòstica:

2.1. Quina és la situació actual a Sabadell pel que fa a la realitat educativa en aquest àmbit?

Per tal d’analitzar la situació actual hem comptat amb dos documents:

També s’ha tingut en compte l’estructura de la piràmide de població a Sabadell així com el nombre, la distribució i l’evolució de la població escolaritzada.

Punts forts (potencialitats)

Punts febles (mancances)

2.2. Aspectes o fenòmens que haurien de ser objecte d’estudi

3. Propostes d’actuació:

3.1. Línies estratègiques (acció a mig termini). Objectius per al proper quadrienni

3.2. Accions a desenvolupar (equipaments, serveis, activitats...)

-(completar en propera trobada)

per anar amunt