Grup de treball: Educació, patrimoni cultural i identitat

Resum de la 1a sessió ( 08-10-98 )

Idees nuclears del dictamen: Educació, patrimoni cultural i identitat, de Sílvia Carrasco
Esborrany núm. 1 Consideracions preliminars
Coordinació : Artur Domingo
Redacció: Sílvia Carrasco

1. Consideracions prèvies

1.1. Conceptes

PATRIMONI CULTURAL

Àmbits a considerar per la identificació i la interpretació del patrimoni cultural a la ciutat:

IDENTITAT

Elements per una definició de la identitat a la ciutat en relació al patrimoni cultural:

EDUCACIÓ

Objectius i continguts d’un projecte de ciutat educadora per mitjà d’una concepció àmplia i global del patrimoni cultural i d’una idea d’identitat participativa

1.2. Consideracions i puntualitzacions que vulguem fer constar

1.2.1. Arguments i aportacions al voltant del concepte de patrimoni cultural:

Referències del dictàmen:

Reflexions dels participants

 1.2.2. Arguments i aportacions al voltant del concepte d’identitat:

Referències del dictàmen

Reflexions dels participants

 1.2.3. Reflexions generals sobre educació

Referències del dictàmen

 Aportacions i reflexions dels participants

per anar amunt