DESCRIPCIÓ DEL SERVEI SABADELL ATENCIÓ CIUTADANA: El programa d'Atenció Ciutadana desenvolupa les tasques d'atenció al ciutadà, informació municipal i extramunicipal i ofereix la possibilitat de dur a terme tràmits municipals, tot això de manera presencial, telefònica i telemàtica. Aquests serveis els presta el servei Sabadell Atenció Ciutadana (SAC), qui gestiona l'oficina central del Despatx Lluch, quatre oficines cardinals (Nord, Sud, Est i Oest) i el telèfon 010. Per a 2008 el SAC vol assolir els següents OBJECTIUS: · Unificar tots els serveis de gestió interna (010, feina interna, sales de reunions, equip de coordinació) al Despatx Lluch. · Incrementar la formació als informadors-tramitadors, amb l'adhesió al Fòrum d'oficines d'atenció al ciutadà. · Formalitzar els circuits conforme als criteris de gestió de Qualitat: actualitzar els processos respectius de control i de manteniment de dades. · Propostes d'implantació d'un nou fitxer pels projectes de ciutat i fitxes informatives de l'OMIC, entre altres... · Incrementar l'horari d'atenció presencial, tant a les oficines cardinals com al Despatx Lluch. · Millorar les condicions de les oficines descentralitzades · Implantar el sistema de gestió de cues a les oficines descentralitzades. · Fer extensiu el sistema de cita prèvia a tots els departaments de l'Ajuntament. · Potenciar els tràmits pels canals telefònic i d'Internet. · Incrementar el catàleg de tràmits que realitza el SAC (OMIC, Cementiris, Multes)
|