Pressupost 2008
Programa: 1234 - Serveis generals i compres
Responsables:
304 - Serveis Generals-Compres

Definició:

- Dirigir, planificar i coordinar les accions que defineixen el funcionament de les diferents unitats que integren Serveis Generals i Compres, així com la distribució d'espais d'oficina i serveis en els diferents edificis municipals.
- Prestar els serveis de neteja a tots els edificis municipals.
- Prestar els serveis d'agutzileria i de notificació en totes les dependències municipals.
- Planificar i gestionar les compres centralitzades de material d'oficina i altres subministraments necessaris per l'activitat municipal.
- Prestar els serveis d'impressions als departaments municipals.
- Prestar serveis de seguretat en diversos equipaments municipals

Objectius:

Gestionar el trasllat dels departaments i coordinar el condicionament dels espais.

Continuar la implementació del Pla d'Optimització de Recursos de les oficines administratives introduint, a partir d'una distribució eficient de recursos, un canvi de cultura dels espais i recursos emprats que permeti donar un millor servei públic. Els objectius concrets d'aquest Pla, aplicables a les oficines administratives, són:

·Racionalitzar el disseny de l'ús dels espais, amb l'establiment d'espais de treballs oberts i diàfans
·Racionalitzar l'ús de l'energia: estalvi del consum d'aigua, implantació d'energies renovables, ...
·Incorporar actituds sostenibles: implantació de la recollida selectiva de residus, ...
·Afavorir un ús racional de les comunicacions telefòniques
·Racionalitzar l'ús dels equips: millora dels processos d'impressió departamental i generació de serveis comuns, per tal d'aconseguir un major control i reducció de la despesa (paper, inversions en equips, tinta, consum d'energia, d'espai, línies telefòniques i connexió de xarxes)
·Racionalitzar els sistemes d'arxiu, i redefinir els sistemes de magatzem
·Redefinir les funcions dels llocs d'atenció al públic
·Incrementar la seguretat contra la intrusió
·Incrementar la seguretat laboral

Condicionar els següents espais:

·Edifici Consistorial
·Despatx Lluch
·Can Marcet

Controlar la instal·lació de màquines expenedores (localització, contractes, ...) i alhora incorporar productes solidaris i mesures que afavoreixin la preservació del medi ambient.

Mantenir el bon estat de neteja a tots els edificis municipals actuals.

Netejar els següents nous edificis i serveis:
·Ampliació CEIP Can Llong
·Ampliació del CEIP Concòrdia
·Ampliació del CEIP Espronceda
·CEIP Nostra Llar ( edifici nou )
·Ampliació Vapor Pissit
·Teatre Principal
·Ampliació Estruch
·Ampliació Bellapart
·Ampliació Vestidors Camp de Futbol La Planada- Can Deu
·Ampliació freqüència lavabos del Cementiri
·Edifici Municipal Carrer Roma, 6
·Edifici Municipal Sant Pau, 34
·Sala polivalent del Parc del Nord

Estudiar la progressiva utilització de productes i materials ecològics de neteja i el tractament dels residus que es produeixen.

Continuar amb la recollida selectiva d'envasos i paper en tots els edificis municipals d'oficines i serveis, i estudiar la recollida de piles.

Prestar, directament o a través d'empreses contractades, els serveis d'agutzileria, notificació, correspondència, missatgeria, bustiada i manipulat, que precisi l'Ajuntament.

Continuar millorant l'efectivitat de les empreses que presten serveis al departament.

Continuar treballant per implantar el model únic de notificació, que ha de millorar la gestió i el control de totes les notificacions de l'Ajuntament.

Consolidar el servei d'escanneig de les notificacions.

Aplicar un sistema de control informàtic d'entrades i sortides de notificacions.

Dissenyar l'estratègia de contractació del servei de correspondència dins i fora de Sabadell amb vistes a l'alliberament definitiu del mercat postal.

Prestar el servei de missatgeria urgent d'acord amb les necessitats dels departaments, intentant reduir al màxim la despesa en aquest concepte.

Potenciar l'ús de l'opció de consulta del resultat dels enviaments de missatgeria i de cartes certificades a través de les pàgines web corresponents.

Estudiar la pròrroga del contracte de missatgeria perifèrica.

Continuar amb el servei de préstec de material informàtic als diferents departaments de l'Ajuntament.

Prestar el servei de petites reparacions que s'escaiguin en els edificis centrals, i altres que sigui necessari per la racionalitat de la despesa a efectuar.

Adquirir i subministrar el material fungible i d'oficina necessari pels departaments, aplicant criteris econòmics, ecològics i de racionalitat tant en les compres com en els consums.

Anar introduint noves línies de productes per tal de prestar un servei de Compres Centralitzades al conjunt de departaments de l'Ajuntament, definint els criteris i circuits més adequats per gestionar les diferents demandes.

Continuar introduint progressivament els criteris de bones pràctiques mediambientals, de compra verda i de consum responsable en els processos de compra i de consum de l'Ajuntament.

Avançar en l'explotació de les dades que permet obtenir el programa de gestió de Compres, per tal de poder donar informació als departaments sobre els seus nivells de consum de material.

Comprar de forma unificada mobiliari, aparells informàtics (impressores, equips multifuncionals, perifèrics, ...) i altres tipus de maquinària (fotocopiadores, ...) de l'Ajuntament, per tal d'aprofitar les economies d'escala que es puguin generar en l'adquisició d'aquests elements i de racionalitzar els recursos que s'hi destinen, d'acord amb criteris d'eficiència.

Continuar utilitzant la plataforma electrònica de contractació dels ajuntaments catalans potenciada per Localred (PECAP), com una eina més d'adquisició de subministraments i serveis.

Reutilitzar tot aquell material d'oficina i mobiliari que sigui possible.

Continuar implementant el Pla d'Optimització dels Recursos d'impressió (fax, impressores, fotocopiadores, escànners), introduint un canvi de cultura de la impressió amb els següents objectius:

·Millorar els processos d'impressió tant departamental com centralitzada.
·Potenciar les impressions informàtiques centralitzades (notificacions fiscals quinzenals, notificacions de multes, impressions en color, notificacions de la Recaptació Municipal).
·Reorganitzar els equips d'impressió departamentals, seguint el model iniciat a l'edifici Narcís Giralt, i anar substituint progressivament els diferents aparells per equips multifuncionals, que ofereixen noves oportunitats a l'hora de tractar eficientment tant el format paper com el format digital.
·Substituïr progressivament les impressores de tinta per impressores làser, per tal de racionalitzar la despesa i reduir el nombre d'equips.
·Vincular els equips d'oficina als espais i no a les unitats administratives per tal de racionalitzar-ne la instal·lació i l'ús
·Incorporar actituds sostenibles, tant d'ús com de consum
·Continuar amb el control i reducció de la despesa (paper, inversions en equips, tinta, consum d'energia, d'espai, línies telefòniques i connexió de xarxes)
·Establir l'ús d'edicions electròniques, com a primer pas per caminar cap al món digital
·Prosseguir la implantació d'un programa de fax instal·lat en xarxa pels diferents departaments municipals
·Gestionar la implantació d'un programa que ens aporti informació dels diferents departaments sobre la seva producció d'impressió i els costos que comporta
·Oferir als departaments municipals el servei d'escanejat massiu de documents, a través de la unitat d'Impressions, per tal d'avançar cap a l'eliminació del suport paper com a eina de treball i comunicació i substituir-lo pel suport digital.

Produir part del material imprès de l'Ajuntament.

Cobrir les necessitats de la producció de l'Ajuntament en impressió òfset i gestionar gran part de la impressió externa d'òfset.

Gestionar el treball dels diferents equips d'impressió, inclòs l'equip multifuncional de gran volum, per tal de prestar el servei de la manera més eficient possible.

Dotar de fotocopiadores als departaments que ho precisin i controlar els consums i el manteniment de les mateixes.

Controlar els estocs d'impresos i papereria interna.

Gestionar el fons editorial municipal.

Programa   Euros (€)
120 Retribucions bàsiques del personal funcionari 383.371,22
121 Retrib. complementàries del personal funcionari 492.057,02
130 Retribucions bàsiques del personal laboral fix 20.874,62
150 Incentius a la productivitat 14.037,03
16000 Seguretat social 272.038,59
Total 1 DESPESES DE PERSONAL 1.182.378,48
20200 Lloguers d’edificis i altres construccions 10.274,90
20300 Lloguers de maquinària, instal·lacions i utillatge 10,00
20500 Lloguer de mobiliari i estris 10,00
20900 Altres lloguers d'immobilitzat material 10,00
21200 Manteniment d’edificis i altres construccions 18.010,00
21300 Manteniment de maquinària, instal·lacions i utillatge 64.586,00
21900 Compra de material per reparacions i manteniments 4.000,00
22000 Material d’oficina no inventariable 139.114,00
22003 Mobiliari i petits equips 23.685,00
22004 Impresos i formularis 29.081,00
22009 Altre material no inventariable 5.000,00
22104 Vestuari 17.891,00
22108 Productes de neteja 79.846,00
22201 Comunicacions postals 72.010,00
22604 Despeses especials de funcionament 1.000,00
2270001 Contractes de neteja 4.446,00
22701 Seguretat 141.464,51
22706 Estudis i treballs tècnics 42.000,00
22707 Altres treballs 5.000,00
22709 Treballs realitzats per altres empreses 111.850,00
Total 2 DESPESES DE BÉNS CORRENTS I SERVEIS 769.288,41
62300 Inv. nova en maquinària, instal·lacions i utillatge 10,00
62500 Inv. nova en mobiliari i estris 45.000,00
62501 Equips d'oficina 15.000,00
62600 Inv. nova en equips per a processos informàtics 15.000,00
63200 Inv. rep. en edificis i altres construccions 350.975,89
Total 6 INVERSIONS REALS 425.985,89
Total 1234 Serveis generals i compres 2.377.652,78
per anar amunt Índex
Responsables: 304 - Serveis Generals-Compres
1234A Direcció dels serveis generals i compres Euros (€)
304/1234A/120 Retribucions bàsiques del personal funcionari 41.750,21
304/1234A/121 Retrib. complementàries del personal funcionari 56.879,72
304/1234A/150 Incentius a la productivitat 658,37
304/1234A/16000 Seguretat social 28.403,41
Total 1 DESPESES DE PERSONAL 127.691,71
304/1234A/20200 Lloguers d’edificis i altres construccions 10.274,90
304/1234A/21200 Manteniment d’edificis i altres construccions 18.000,00
304/1234A/21900 Compra de material per reparacions i manteniments 4.000,00
304/1234A/22104 Vestuari 17.891,00
304/1234A/22201 Comunicacions postals 72.010,00
304/1234A/22604 Despeses especials de funcionament 1.000,00
304/1234A/22701 Seguretat 141.464,51
304/1234A/22707 Altres treballs 5.000,00
Total 2 DESPESES DE BÉNS CORRENTS I SERVEIS 269.640,41
Total 1234A Direcció dels serveis generals i compres 397.332,12
per anar amunt Índex
Responsables: 304 - Serveis Generals-Compres
1234C Neteja Euros (€)
304/1234C/120 Retribucions bàsiques del personal funcionari 149.216,28
304/1234C/121 Retrib. complementàries del personal funcionari 196.237,77
304/1234C/150 Incentius a la productivitat 8.375,22
304/1234C/16000 Seguretat social 105.384,95
Total 1 DESPESES DE PERSONAL 459.214,22
304/1234C/22108 Productes de neteja 79.846,00
304/1234C/2270001 Contractes de neteja 4.446,00
Total 2 DESPESES DE BÉNS CORRENTS I SERVEIS 84.292,00
Total 1234C Neteja 543.506,22
per anar amunt Índex
Responsables: 304 - Serveis Generals-Compres
1234D Agutzileria i notificació Euros (€)
304/1234D/120 Retribucions bàsiques del personal funcionari 86.744,56
304/1234D/121 Retrib. complementàries del personal funcionari 118.273,70
304/1234D/150 Incentius a la productivitat 1.363,08
304/1234D/16000 Seguretat social 60.473,48
Total 1 DESPESES DE PERSONAL 266.854,82
Total 1234D Agutzileria i notificació 266.854,82
per anar amunt Índex
Responsables: 304 - Serveis Generals-Compres
1234F Gestió de compres centralitzades Euros (€)
304/1234F/120 Retribucions bàsiques del personal funcionari 52.810,83
304/1234F/121 Retrib. complementàries del personal funcionari 53.919,23
304/1234F/150 Incentius a la productivitat 677,95
304/1234F/16000 Seguretat social 30.586,96
Total 1 DESPESES DE PERSONAL 137.994,97
304/1234F/20500 Lloguer de mobiliari i estris 10,00
304/1234F/20900 Altres lloguers d'immobilitzat material 10,00
304/1234F/21200 Manteniment d’edificis i altres construccions 10,00
304/1234F/22000 Material d’oficina no inventariable 59.714,00
304/1234F/22003 Mobiliari i petits equips 23.685,00
304/1234F/22009 Altre material no inventariable 5.000,00
Total 2 DESPESES DE BÉNS CORRENTS I SERVEIS 88.429,00
304/1234F/62300 Inv. nova en maquinària, instal·lacions i utillatge 10,00
304/1234F/62500 Inv. nova en mobiliari i estris 45.000,00
304/1234F/62501 Equips d'oficina 15.000,00
304/1234F/62600 Inv. nova en equips per a processos informàtics 15.000,00
304/1234F/63200 Inv. rep. en edificis i altres construccions 350.975,89
Total 6 INVERSIONS REALS 425.985,89
Total 1234F Gestió de compres centralitzades 652.409,86
per anar amunt Índex
Responsables: 304 - Serveis Generals-Compres
1234G Impressions centralitzades Euros (€)
304/1234G/120 Retribucions bàsiques del personal funcionari 52.849,34
304/1234G/121 Retrib. complementàries del personal funcionari 66.746,60
304/1234G/130 Retribucions bàsiques del personal laboral fix 20.874,62
304/1234G/150 Incentius a la productivitat 2.962,41
304/1234G/16000 Seguretat social 47.189,79
Total 1 DESPESES DE PERSONAL 190.622,76
304/1234G/20300 Lloguers de maquinària, instal·lacions i utillatge 10,00
304/1234G/21300 Manteniment de maquinària, instal·lacions i utillatge 64.586,00
304/1234G/22000 Material d’oficina no inventariable 79.400,00
304/1234G/22004 Impresos i formularis 29.081,00
304/1234G/22706 Estudis i treballs tècnics 42.000,00
304/1234G/22709 Treballs realitzats per altres empreses 111.850,00
Total 2 DESPESES DE BÉNS CORRENTS I SERVEIS 326.927,00
Total 1234G Impressions centralitzades 517.549,76
per anar amunt Índex