Pressupost 2008
Programa: 1212 - Gabinet de l'Alcaldia
Responsables:
200 - Direcció de l'Àrea de Presidència

Les accions que es porten a terme tenen relació amb la coordinació general de tots els departaments de l'Ajuntament amb la corresponent gestió de les partides transversals que fan referència a tots els aspectes comunicatius de la corporació - des de material informatiu, de difusió, de relació institucional i d'estudis per donar suport a les regidories- fins a la direcció dels aspectes en els quals ha posat principal accent: la cultura i l'impuls econòmic-industrial i formatiu de la ciutat.

Programa   Euros (€)
110 Ret. bàsiques i altres rem. personal even. Gabinets 91.369,34
120 Retribucions bàsiques del personal funcionari 84.254,10
121 Retrib. complementàries del personal funcionari 120.273,24
130 Retribucions bàsiques del personal laboral fix 51.142,78
150 Incentius a la productivitat 6.233,65
16000 Seguretat social 88.563,23
Total 1 DESPESES DE PERSONAL 441.836,34
22000 Material d’oficina no inventariable 10,00
22001 Premsa, revistes, llibres.... 9.800,00
22009 Altre material no inventariable 30.010,00
22109 Compra d'altres materials 2.400,00
22201 Comunicacions postals 8.119,00
22601 Atencions protocol·làries i representatives 30.000,00
22602 Publicitat 2.000,00
2260200 Difusió d'activitats, premsa i ràdio 4.000,00
2260201 Informació municipal i comunicació 138.000,00
2260202 Publicacions 30.000,00
22604 Despeses especials de funcionament 13.000,00
22609 Altres despeses especials funcionament 10.000,00
22706 Estudis i treballs tècnics 17.020,00
22709 Treballs realitzats per altres empreses 6.020,00
23002 Despeses de representació 7.500,00
23100 Locomoció 2.000,00
23300 Altres indemnitzacions 8.000,00
Total 2 DESPESES DE BÉNS CORRENTS I SERVEIS 317.879,00
46700 Transf. corrents a consorcis 6.020,00
48200 Transf.corrents institucions sense ànim de lucre 1.210,00
48300 Subvencions i aportacions institucionals 608,96
Total 4 TRANSFERÈNCIES CORRENTS 7.838,96
Total 1212 Gabinet de l'Alcaldia 767.554,30
per anar amunt Índex
Responsables: 200 - Direcció de l'Àrea de Presidència
1212A Direcció de l'àrea d'Alcaldia Euros (€)
200/1212A/110 Ret. bàsiques i altres rem. personal even. Gabinets 91.369,34
200/1212A/120 Retribucions bàsiques del personal funcionari 31.029,62
200/1212A/121 Retrib. complementàries del personal funcionari 47.684,44
200/1212A/150 Incentius a la productivitat 1.162,90
200/1212A/16000 Seguretat social 34.721,30
Total 1 DESPESES DE PERSONAL 205.967,60
200/1212A/22001 Premsa, revistes, llibres i altres publicacions 8.800,00
200/1212A/22009 Altre material no inventariable 30.000,00
200/1212A/22109 Compra d'altres materials 2.400,00
200/1212A/22201 Comunicacions postals 7.184,00
200/1212A/2260200 Difusió d'activitats, premsa i ràdio 3.000,00
200/1212A/2260201 Informació municipal i comunicació 138.000,00
200/1212A/2260202 Publicacions 30.000,00
200/1212A/22609 Altres despeses especials funcionament 10.000,00
200/1212A/22706 Estudis i treballs tècnics 17.000,00
200/1212A/22709 Treballs realitzats per altres empreses 10,00
200/1212A/23002 Despeses de representació 5.000,00
Total 2 DESPESES DE BÉNS CORRENTS I SERVEIS 251.394,00
200/1212A/46700 Transf. corrents a consorcis 6.010,00
Total 4 TRANSFERÈNCIES CORRENTS 6.010,00
Total 1212A Direcció de l'àrea d'Alcaldia 463.371,60
per anar amunt Índex
Responsables: 200 - Direcció de l'Àrea de Presidència
1212C Relacions institucionals Euros (€)
200/1212C/120 Retribucions bàsiques del personal funcionari 42.760,88
200/1212C/121 Retrib. complementàries del personal funcionari 57.326,86
200/1212C/130 Retribucions bàsiques del personal laboral fix 51.142,78
200/1212C/150 Incentius a la productivitat 4.905,39
200/1212C/16000 Seguretat social 47.317,42
Total 1 DESPESES DE PERSONAL 203.453,33
200/1212C/22001 Premsa, revistes, llibres i altres publicacions 200,00
200/1212C/22009 Altre material no inventariable 10,00
200/1212C/22201 Comunicacions postals 216,00
200/1212C/22601 Atencions protocol·làries i representatives 29.000,00
200/1212C/2260200 Difusió d'activitats, premsa i ràdio 1.000,00
200/1212C/22604 Despeses especials de funcionament 10.000,00
200/1212C/22706 Estudis i treballs tècnics 10,00
200/1212C/22709 Treballs realitzats per altres empreses 6.000,00
Total 2 DESPESES DE BÉNS CORRENTS I SERVEIS 46.436,00
200/1212C/48200 Transf.corrents institucions sense ànim de lucre 10,00
200/1212C/48300 Subvencions i aportacions institucionals 608,96
Total 4 TRANSFERÈNCIES CORRENTS 618,96
Total 1212C Relacions institucionals 250.508,29
per anar amunt Índex
Responsables: 200 - Direcció de l'Àrea de Presidència
1212D Euros (€)
200/1212D/120 Retribucions bàsiques del personal funcionari 10.463,60
200/1212D/121 Retrib. complementàries del personal funcionari 15.261,94
200/1212D/150 Incentius a la productivitat 165,36
200/1212D/16000 Seguretat social 6.524,51
Total 1 DESPESES DE PERSONAL 32.415,41
200/1212D/22000 Material d’oficina no inventariable 10,00
200/1212D/22001 Premsa, revistes, llibres i altres publicacions 800,00
200/1212D/22201 Comunicacions postals 719,00
200/1212D/22601 Atencions protocol·làries i representatives 1.000,00
200/1212D/22602 Publicitat 2.000,00
200/1212D/22604 Despeses especials de funcionament 3.000,00
200/1212D/22706 Estudis i treballs tècnics 10,00
200/1212D/22709 Treballs realitzats per altres empreses 10,00
200/1212D/23002 Despeses de representació 2.500,00
200/1212D/23100 Locomoció 2.000,00
200/1212D/23300 Altres indemnitzacions 8.000,00
Total 2 DESPESES DE BÉNS CORRENTS I SERVEIS 20.049,00
200/1212D/46700 Transf. corrents a consorcis 10,00
200/1212D/48200 Transf.corrents institucions sense ànim de lucre 1.200,00
Total 4 TRANSFERÈNCIES CORRENTS 1.210,00
Total 1212D 53.674,41
per anar amunt Índex