Pressupost 2006 |
Programa: |
4631 - Atenció al ciutadà |
|
Responsables: |
270 - Servei de Gestió de la Informació |
|
|
El nou sistema d’atenció ciutadana s’ha de consolidar en base als següents objectius: - Consolidació de l'equip multifuncional de informadors - tramitadors - Consolidació del nou equip de coordinació del SAC - Actualització del catàleg de tràmits del servei i ampliació del número de tràmits que fa el SAC, en els tres canals en què actua - Procedimentalització i documentació dels processos d'atenció, creant una intranet de gestió del coneixement per a tots els treballadors del SAC i altre personal municipal. Estandarització d’acord a pautes de gestió de la Qualitat. - Actualització del Servei de Defensa Ciutadana, d'acord a la creació de la figura del Síndic de Greuges Municipal - Actualització i millora del sistema de monitorització d'atencions, oferint informació d’alt nivell i també de seguiment de qualitat del servei
|
|
Programa |
|
Euros (€) |
110 |
Ret. bàsiques i altres rem. personal even. Gabinets |
29.410,94 |
120 |
Retribucions bàsiques del personal funcionari |
450.669,52 |
121 |
Retrib. complementàries del personal funcionari |
532.657,22 |
130 |
Retribucions bàsiques del personal laboral fix |
24.282,60 |
150 |
Incentius a la productivitat |
7.180,79 |
16000 |
Seguretat social |
301.722,86 |
Total 1 |
Despeses de personal |
1.345.923,93 |
22001 |
Premsa, revistes, llibres i altres publicacions |
800,00 |
22109 |
Compra d'altres materials |
3.000,00 |
22200 |
Comunicacions telefòniques |
6.857,05 |
22201 |
Comunicacions postals |
474,00 |
2260202 |
Publicacions |
6.000,00 |
2260203 |
Promoció d'activitats |
3.000,00 |
2270001 |
Contractes de neteja |
10.477,00 |
22706 |
Manteniment del 010 |
30.000,00 |
Total 2 |
Despeses de béns corrents i serveis |
60.608,05 |
Total 4631 |
Atenció al ciutadà |
1.406.531,98 |