Pressupost 2006
Programa: 1234 - Serveis generals i compres
Responsables:
260 - Serveis Generals-Compres

Definició:

Dirigir, planificar i coordinar les accions que defineixen el funcionament de les diferents unitats que integren Serveis Generals i Compres, així com la distribució d’espais d’oficina i serveis en els diferents edificis municipals.

Prestar els serveis de neteja a tots els edificis municipals.

Prestar els serveis d’agutzileria i de notificació en totes les dependències municipals.

Planificar i gestionar les compres centralitzades de material d’oficina i altres subministraments necessaris per l’activitat municipal.

Prestar els serveis d’impressions als departaments municipals.

Objectius:

Gestionar el trasllat dels departaments i coordinar el condicionament dels espais.

Continuar la implementació del Pla d’Optimització de Recursos de les oficines administratives introduint, a partir d’una distribució eficient de recursos, un canvi de cultura dels espais i recursos emprats que permeti donar un millor servei públic. Els objectius concrets d’aquest Pla, aplicables a les oficines administratives, són:

· Racionalitzar el disseny de l’ús dels espais, amb l’establiment d’espais de treballs oberts i diàfans
· Racionalitzar l’ús de l’energia: estalvi del consum d’aigua, implantació d’energies renovables, ...
· Incorporar actituds sostenibles: implantació de la recollida selectiva de residus, ...
· Afavorir un ús racional de les comunicacions telefòniques
· Racionalitzar l’ús dels equips: millora dels processos d’impressió departamental i generació de serveis comuns, per tal d’aconseguir un major control i reducció de la despesa (paper, inversions en equips, tinta, consum d’energia, d’espai, línies telefòniques i connexió de xarxes)
· Racionalitzar els sistemes d’arxiu, i redefinir els sistemes de magatzem
· Redefinir les funcions dels llocs d’atenció al públic
· Incrementar la seguretat contra la intrusió
· Incrementar la seguretat laboral

Condicionar els següents espais:

· Edifici Central
· Vapor Codina
· Despatx Lluch


Controlar la instal·lació de màquines expenedores (localització, contractes, ...) i alhora incorporar productes solidaris i mesures que afavoreixin la preservació del medi ambient.

Mantenir el bon estat de neteja a tots els edificis municipals actuals.

Netejar els següents nous edificis i serveis:

· Vapor Codina
· CEIP Can Llong
· Ampliació del CEIP Concòrdia
· Biblioteca de Torre Romeu
· Biblioteca de la Creu Alta


Estudiar la progressiva utilització de productes i materials ecològics de neteja i el tractament dels residus que es produeixen.

Implementar la recollida selectiva d’envasos en tots els edificis municipals d’oficines i serveis, i continuar amb la de paper.

Prestar els serveis: d’agutzileria en totes les dependències municipals, i de notificació als departaments municipals

Ampliar el sistema de notificació de GT (gestió tributària) i multes (amb suport informàtic) a la resta de notificacions municipals. Estudiar la incorporació de l’escanneig de les notificacions per avançar en l’ús de les noves tecnologies i millorar l’atenció als notificats i la gestió de l’arxiu dels departaments.

Potenciar el sistema de supervisió i control de les empreses que presten serveis a Agutzileria i Notificació.

Prestar el servei de missatgeria urgent amb un sistema que s’adapti a les necessitats dels departaments. Implantar un nou sistema de consulta immediat, per Internet, del resultat del servei de missatgeria.

Estudiar la implementació del sistema "SICER" de Correus a les notificacions de fora de Sabadell (GT i multes), per tal d'igualar el servei que actualment apliquem a les adreçades dins el terme municipal de Sabadell.

Augmentar el control dels documents que arriben i surten d'Agutzileria i Notificacions, mitjançant el suport informàtic.

Implementar els nous concursos:
· Servei de recollida i distribució de la correspondència personalitzada sense avís de recepció
· Servei de recollida i distribució de notificacions amb avís de recepció en el terme municipal de Sabadell

Estudiar la posta en marxa de concursos:
· Servei auxiliars de tractament de documentació municipal
· Servei de repartiment de publicacions municipals sense personalitzar.

Prestar el servei de petites reparacions que s’escaiguin en els edificis centrals, i altres que sigui necessari per la racionalitat de la despesa a efectuar.

Ampliar línies de compra de la Unitat de Compres Centralitzades, encarregada de definir els criteris i circuits per gestionar la compra de material d’una manera centralitzada.

Continuar introduint millores en el programa de Compres, per tal de gestionar més eficientment la compra de material (actualització i ampliació del catàleg de material, control dels estocs del magatzem i de l’inventari del material, explotació de les dades del programa per tal d’obtenir informació sobre el consum de material dels diferents departaments, etc.).

Adquirir el material fungible necessari pels departaments, aplicant criteris econòmics, ecològics i de racionalitat tant en les compres com en els consums.

Introduir progressivament els criteris de bones pràctiques mediambientals i de consum responsable en els processos de compra i de consum de l’Ajuntament.

Unificar la compra de mobiliari i aparells informàtics i de comunicació de tot l’Ajuntament, per tal d’aprofitar les economies d’escala que es puguin generar en l’adquisició d’aquests elements i de racionalitzar els recursos que s’hi destinen.

Consolidar la utilització de la plataforma electrònica de contractació als ajuntaments catalans potenciada per Localred (PECAP) com una alternativa més d’adquisició de subministraments i serveis.

Reutilitzar tot aquell material d’oficina i mobiliari que sigui possible.

Implementar el Pla d’Optimització dels Recursos d’impressió (fax, impressores, fotocopiadores, escànners), introduint un canvi de cultura de la impressió amb els següents objectius:

· Millorar els processos d’impressió tant departamental com centralitzada.
· Potenciar les impressions informàtiques centralitzades (notificacions fiscals quinzenals, notificacions de multes, impressions en color, notificacions de la Recaptació Municipal).
· Reorganitzar els equips d'impressió departamentals, seguint el model de l’edifici Narcís Giralt, i anar substituint progressivament els diferents aparells per equips multifuncionals, que ofereixen noves oportunitats a l’hora de tractar eficientment tant el format paper com el format digital.
· Vincular els equips d’oficina als espais i no a les unitats administratives per tal de racionalitzar-ne la instal·lació i l’ús
· Incorporar actituds sostenibles , tant d’ús com de consum
· Continuar amb el control i reducció de la despesa (paper, inversions en equips, tinta, consum d’energia, d’espai, línies telefòniques i connexió de xarxes)
· Establir l’ús d’edicions electròniques, com a primer pas per caminar cap al món digital
· Prosseguir la implantació d’un programa de fax instal·lat en xarxa pels diferents departaments municipals
· Gestionar la implantació d’un programa que ens aporti informació dels diferents departaments sobre la seva producció d’impressió i els costos que comporta


Produir part del material imprès de l’Ajuntament.

Consolidar el torn de tarda de les impressions municipals en ofsset per a prestar un servei de més qualitat i d’eficiència de costos.

Adaptar el treball dels diferents equips d’impressió amb la incorporació del nou equip multifuncional de gran volum, per tal de prestar el servei de la manera més eficient possible.

Oferir als departaments municipals un nou servei d’escanejat massiu de documents.

Dotar de fotocopiadores als departaments que ho precisin i controlar els consums i el manteniment.

Controlar els estocs d’impresos i papereria interna.

Gestionar el fons editorial municipal.

Programa   Euros (€)
120 Retribucions bàsiques del personal funcionari 465.454,42
121 Retrib. complementàries del personal funcionari 557.925,93
130 Retribucions bàsiques del personal laboral fix 18.974,62
150 Incentius a la productivitat 7.629,84
16000 Seguretat social 309.600,58
Total 1 Despeses de personal 1.359.585,39
20300 Lloguer de maquinària, instal·lacions i utillatge 10,00
20500 Lloguer de mobiliari i estris 10,00
20900 Altres lloguers d'immobilitzat material 10,00
21200 Manteniment d’edificis i altres construccions 20,00
21300 Manteniment de maquinària, instal·lacions i utillatge 64.586,00
21900 Compra de materials per reparacions i manteniments 1.500,00
22000 Material d’oficina no inventariable 436.868,00
22003 Mobiliari i petits equips 8.685,00
22004 Impresos i formularis 34.081,00
22009 Altre material no inventariable 5.000,00
22104 Vestuari 17.891,00
22108 Productes de neteja 84.846,00
22200 Comunicacions telefòniques 13.552,56
22201 Comunicacions postals 68.809,00
22604 Despeses especials de funcionament 1.000,00
2270001 Contractes de neteja 608,00
22701 Seguretat 32.500,00
22707 Altres treballs 10.000,00
Total 2 Despeses de béns corrents i serveis 561.542,56
62300 Inversió nova en maquinària, instal·lacions i utillatge 10,00
62500 Inv. nova en mobiliari i estris 50.000,00
62501 Equips d'oficina 44.980,00
62600 Inversió nova en equips per a processos informàtics 10,00
63200 Inversió de reposició en edificis i altres construccions 500.000,00
Total 6 Inversions reals 595.000,00
Total 1234 Serveis generals i compres 2.516.127,95
per anar amunt Índex
Responsables: 260 - Serveis Generals-Compres
1234A Direcció dels serveis generals i compres Euros (€)
260/1234A/120 Retribucions bàsiques del personal funcionari 55.892,54
260/1234A/121 Retrib. complementàries del personal funcionari 87.540,37
260/1234A/150 Incentius a la productivitat 10,00
260/1234A/16000 Seguretat social 36.875,17
Total 1 Despeses de personal 180.318,08
260/1234A/21200 Manteniment edificis i altres construccions 10,00
260/1234A/21900 Compra materials per reaparacions i manteniments 1.500,00
260/1234A/22104 Vestuari 17.891,00
260/1234A/22200 Telèfon 8.590,87
260/1234A/22201 Correspondència 68.809,00
260/1234A/22604 Despeses especials de funcionament 1.000,00
260/1234A/22701 Seguretat i vigilància 32.500,00
260/1234A/22707 Trasllats 10.000,00
Total 2 Despeses de béns corrents i serveis 140.300,87
260/1234A/63200 Actuacions en edificis municipals 500.000,00
Total 6 Inversions reals 500.000,00
Total 1234A Direcció dels serveis generals i compres 820.618,95
per anar amunt Índex
Responsables: 260 - Serveis Generals-Compres
1234C Neteja Euros (€)
260/1234C/120 Retribucions bàsiques del personal funcionari 223.607,84
260/1234C/121 Retrib. complementàries del personal funcionari 257.872,71
260/1234C/150 Incentius a la productivitat 5.692,38
260/1234C/16000 Seguretat social 147.245,87
Total 1 Despeses de personal 634.418,80
260/1234C/22108 Materials de neteja 84.846,00
260/1234C/22200 Telèfon 584,00
260/1234C/2270001 Contractes de neteja 608,00
Total 2 Despeses de béns corrents i serveis 86.038,00
Total 1234C Neteja 720.456,80
per anar amunt Índex
Responsables: 260 - Serveis Generals-Compres
1234D Agutzileria Euros (€)
260/1234D/120 Retribucions bàsiques del personal funcionari 26.008,24
260/1234D/121 Retrib. complementàries del personal funcionari 30.192,63
260/1234D/150 Incentius a la productivitat 10,00
260/1234D/16000 Seguretat social 15.284,75
Total 1 Despeses de personal 71.495,62
260/1234D/22200 Telèfon 2.432,05
Total 2 Despeses de béns corrents i serveis 2.432,05
Total 1234D Agutzileria 73.927,67
per anar amunt Índex
Responsables: 260 - Serveis Generals-Compres
1234E Notificació Euros (€)
260/1234E/120 Retribucions bàsiques del personal funcionari 59.592,35
260/1234E/121 Retrib. complementàries del personal funcionari 73.575,05
260/1234E/150 Incentius a la productivitat 10,00
260/1234E/16000 Seguretat social 40.269,46
Total 1 Despeses de personal 173.446,86
Total 1234E Notificació 173.446,86
per anar amunt Índex
Responsables: 260 - Serveis Generals-Compres
1234F Gestió de compres centralitzades Euros (€)
260/1234F/120 Retribucions bàsiques del personal funcionari 50.011,46
260/1234F/121 Retrib. complementàries del personal funcionari 48.901,05
260/1234F/150 Incentius a la productivitat 10,00
260/1234F/16000 Seguretat social 28.457,92
Total 1 Despeses de personal 127.380,43
260/1234F/20500 Lloguers 10,00
260/1234F/20900 Altres lloguers 10,00
260/1234F/21200 Manteniment edificis i altres edificis 10,00
260/1234F/22000 Material d'oficina 129.034,00
260/1234F/22003 Equipaments d'oficina 8.685,00
260/1234F/22009 Altre material no inventariable 5.000,00
Total 2 Despeses de béns corrents i serveis 142.749,00
260/1234F/62300 Maquinària i instal·lacions 10,00
260/1234F/62500 Inv. nova en mobiliari i estris 50.000,00
260/1234F/62501 Inv. nova en equips d'oficina 44.980,00
260/1234F/62600 Equipaments d'oficina i impressores 10,00
Total 6 Inversions reals 95.000,00
Total 1234F Gestió de compres centralitzades 365.129,43
per anar amunt Índex
Responsables: 260 - Serveis Generals-Compres
1234G Impressions centralitzades Euros (€)
260/1234G/120 Retribucions bàsiques del personal funcionari 50.341,99
260/1234G/121 Retrib. complementàries del personal funcionari 59.844,12
260/1234G/130 Retribucions bàsiques del personal laboral fix 18.974,62
260/1234G/150 Incentius a la productivitat 1.897,46
260/1234G/16000 Seguretat social 41.467,41
Total 1 Despeses de personal 172.525,60
260/1234G/20300 Lloguer de maquinària 10,00
260/1234G/21300 Manteniments 64.586,00
260/1234G/22000 Materials impressions 89.400,00
260/1234G/22004 Impressos i formularis 34.081,00
260/1234G/22200 Telèfon 1.945,64
Total 2 Despeses de béns corrents i serveis 190.022,64
Total 1234G Impressions centralitzades 362.548,24
per anar amunt Índex