15.4. Manteniment dels edificis educatius

A qui s’adreça: Als centres públics d’educació infantil i primària, educació especial, formació d’adults i centres municipals.

Objectius:

  1. Coordinar el manteniment dels edificis escolars i la realització d’obres de rehabilitació i millores.
  2. Fer un seguiment de l’estat dels edificis i proposar i fer inversions per tal de rehabilitar i millorar els equipaments, a fi d’augmentar la qualitat del servei que s’ofereix.
  3. Fer un barem de les necessitats infraestructurals per establir prioritats i programar les actuacions que s’han de fer.

Descripció:
El manteniment i les accions de millora o rehabilitació dels edificis es defineixen a partir del seguiment que l’Ajuntament fa dels edificis i de les propostes o peticions dels centres. La intervenció es fa a partir dels mecanismes següents:

  1. Acció dels mateixos conserges.
  2. Aportació econòmica als centres perquè afrontin les petites reparacions.
  3. Actuació de professionals especialitzats mitjançant els serveis de Manteniment, d’Equipaments i d’Obres de l’Ajuntament.

Aquestes intervencions estan coordinades amb les que fa el Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

Dates:
Al llarg de l’any.

Informació:
Departament d’Educació. Pl. de Sant Roc, 14.
Persona de contacte: Joaquim Sabaté. Tel. 93 745 32 21 - Manteniment.
A/e: jsabate@ajsabadell.es
Persona de contacte: lsabel Carrillo. Tel. 93 745 31 50 - Rehabilitacions i millores.
A/e: icarrillo@ajsabadell.es

Organització:
Departament d’Educació, amb la col·laboració del servei d’Obres i el servei de Manteniments.

per tornar enrera