Pressupost 2004
Programa: 1234 - Serveis generals i compres
Responsables:
260 - Serveis Generals i Compres

DEFINICIO

Dirigir, planificar i coordinar les accions que defineixen el funcionament de les diferents unitats que integren Serveis Generals i Compres, així com la distribució d’espais d’oficina i serveis en els diferents edificis municipals.

Prestar els serveis de neteja a tots els edificis municipals.

Prestar els serveis d’agutzileria i de notificació en totes les dependències municipals.

Planificar i gestionar les compres centralitzades de material d’oficina i altres subministraments necessaris per l’activitat municipal.

Prestar els serveis d’impressions als departaments municipals.


OBJECTIUS

Gestionar el trasllat dels departaments i coordinar el condicionament dels espais.

Controlar la instal·lació de màquines expenedores i alhora incorporar productes solidaris i mesures que afavoreixin la preservació del medi ambient.

Mantenir el bon estat de neteja a tots els edificis municipals actuals.

Implementar els 6 contractes administratius per a prestar la neteja dels edificis municipals, incorporant els següents nous edificis:

- CEIP Sant Julià
- Pau Casals
- Mercat de Sant Joan
- Magatzem de paper
- Vestidors de les pistes d’Atletisme
- Edifici Narcís Giralt
- Les ampliacions de: Biblioteca Vapor Badia, Casal P. Quart, Bassa de Sant Oleguer, Estruch, CEIP’s: Andreu Castells, Floresta, Font Rosella, Concòrdia, Catalunya i Vapor Llonch.

Estudiar la progressiva utilització de productes i materials ecològics de neteja i el tractament dels residus que es produeixen.

Implementar la recollida selectiva d’envasos en tots els edificis municipals d’oficines i serveis, i continuar amb la de paper.

Prestar els serveis d’agutzileria i de notificació en totes les dependències municipals.

Gestionar íntegrament i consolidar el nou procés de notificació, des de la generació dels fitxers, la impressió, la notificació i la introducció de dades informàtiques, incloses les multes.

Millorar el sistema de supervisió i control de les empreses que presten serveis a Agutzileria i Notificació.

Prestar el servei de servei de missatgeria urgent, amb un sistema que s’adapti a les necessitats dels departaments.

Implantar el sistema de prestació del servei de recollida i distribució de notificacions amb avís i sense avís de recepció, a la totalitat de les notificacions.

Estudiar nous sistemes de repartiment de les publicacions municipals.

Prestar el servei de petites reparacions que s’escaiguin en els edificis centrals.

Crear una unitat de compres centralitzades de l’Ajuntament, encarregada de definir els criteris i circuits per gestionar la compra de material d’una manera centralitzada.

Implantar un nou programa de Compres que permeti gestionar millor la compra de material (actualitzar el catàleg de material, fer comandes als proveïdors, controlar els estocs del magatzem, fer inventari del material, portar el control del consum dels diferents departaments, etc.).

Adquirir el material fungible necessari pels departaments, aplicant criteris econòmics, ecològics i de racionalitat tant en les compres com en els consums.

Unificar la compra de vehicles, vestuari, mobiliari i aparells informàtics i de comunicació de tot l’Ajuntament, per tal d’aprofitar les economies d’escala que es puguin generar en l’adquisició d’aquests elements i de racionalitzar els recursos que s’hi destinen.

Participar en la posta en marxa d’una plataforma electrònica de compra als ajuntaments catalans potenciada per Localred.

Reutilitzar tot aquell material d’oficina i mobiliari que sigui possible.

Assumir les impressions informàtiques centralitzades:
- Continuar amb les impressions quinzenals de notificacions fiscals.
- Imprimir les notificacions de multes.
- Imprimir de forma centralitzada les impressions en color.

Racionalitzar i substituir els equips d’oficina actuals per equips multifuncionals, per aconseguir disminuir el consum de paper i de tintes.

Produir part del material imprès de l’Ajuntament.

Dotar de fotocopiadores als departaments que ho precisin i controlar els consums i el manteniment.

Controlar els estocs d’impresos i papereria interna.

Gestionar el fons editorial municipal.

Programa   Euros (€)
120 Retribucions bàsiques del personal funcionari 414.204,23
121 Retrib. complementàries del personal funcionari 488.392,52
150 Incentius a la productivitat 4.634,43
16000 Seguretat social 276.070,88
Total 1 Despeses de personal 1.183.302,06
202 Lloguers 1.225,08
213 Manteniments 74.586,00
22000 Material d'oficina 226.934,00
22000 Materials impressions 226.934,00
22001 Adquisició de llibres, subscripcions i documentació 100,00
22003 Equipaments d'oficina 8.685,00
22004 Impressos i formularis 39.081,00
22100 Electricitat 958,27
22101 Aigua 1.135,54
22104 Vestuari 17.370,00
22108 Materials de neteja 86.846,00
22200 Telèfon 19.996,66
22201 Correspondència 36.804,92
2270001 Contractes de neteja 14.612,26
22701 Seguretat i vigilància 30.668,00
22707 Trasllats 10.000,00
Total 2 Despeses de béns corrents i serveis 569.002,73
62500 Mobiliari 50.000,00
62501 Equips d'oficina 30.000,00
Total 6 Inversions reals 80.000,00
Total 1234 Serveis generals i compres 1.832.304,79
per anar amunt Índex
Responsables: 260 - Serveis Generals i Compres
1234A Direcció dels serveis generals i compres Euros (€)
260/1234A/120 Retribucions bàsiques del personal funcionari 45.860,76
260/1234A/121 Retrib. complementàries del personal funcionari 66.999,07
260/1234A/16000 Seguretat social 29.401,87
Total 1 Despeses de personal 142.261,70
260/1234A/22001 Adquisició de llibres, subscripcions i documentació 100,00
260/1234A/22104 Vestuari 17.370,00
260/1234A/22200 Telèfon 7.240,24
260/1234A/22201 Correspondència 36.804,92
260/1234A/22701 Seguretat i vigilància 30.668,00
260/1234A/22707 Trasllats 10.000,00
Total 2 Despeses de béns corrents i serveis 102.183,16
Total 1234A Direcció dels serveis generals i compres 244.444,86
per anar amunt Índex
Responsables: 260 - Serveis Generals i Compres
1234C Neteja Euros (€)
260/1234C/120 Retribucions bàsiques del personal funcionari 227.585,00
260/1234C/121 Retrib. complementàries del personal funcionari 265.206,31
260/1234C/150 Incentius a la productivitat 4.634,43
260/1234C/16000 Seguretat social 153.635,42
Total 1 Despeses de personal 651.061,16
260/1234C/202 Lloguers 871,25
260/1234C/22100 Electricitat 958,27
260/1234C/22101 Aigua 1.135,54
260/1234C/22108 Materials de neteja 86.846,00
260/1234C/22200 Telèfon 5.516,18
260/1234C/2270001 Contractes de neteja 14.612,26
Total 2 Despeses de béns corrents i serveis 109.939,50
Total 1234C Neteja 761.000,66
per anar amunt Índex
Responsables: 260 - Serveis Generals i Compres
1234D Agutzileria Euros (€)
260/1234D/120 Retribucions bàsiques del personal funcionari 40.609,56
260/1234D/121 Retrib. complementàries del personal funcionari 52.420,67
260/1234D/16000 Seguretat social 29.185,97
Total 1 Despeses de personal 122.216,20
260/1234D/22200 Telèfon 3.620,12
Total 2 Despeses de béns corrents i serveis 3.620,12
Total 1234D Agutzileria 125.836,32
per anar amunt Índex
Responsables: 260 - Serveis Generals i Compres
1234E Notificació Euros (€)
260/1234E/120 Retribucions bàsiques del personal funcionari 61.869,20
260/1234E/121 Retrib. complementàries del personal funcionari 69.854,03
260/1234E/16000 Seguretat social 41.324,95
Total 1 Despeses de personal 173.048,18
Total 1234E Notificació 173.048,18
per anar amunt Índex
Responsables: 260 - Serveis Generals i Compres
1234F Gestió de compres centralitzades Euros (€)
260/1234F/120 Retribucions bàsiques del personal funcionari 38.279,71
260/1234F/121 Retrib. complementàries del personal funcionari 33.912,44
260/1234F/16000 Seguretat social 22.522,67
Total 1 Despeses de personal 94.714,82
260/1234F/202 Lloguers 353,83
260/1234F/22000 Material d'oficina 137.534,00
260/1234F/22003 Equipaments d'oficina 8.685,00
Total 2 Despeses de béns corrents i serveis 146.572,83
260/1234f/62500 Mobiliari 50.000,00
260/1234f/62501 Equips d'oficina 30.000,00
Total 6 Inversions reals 80.000,00
Total 1234F Gestió de compres centralitzades 321.287,65
per anar amunt Índex
Responsables: 260 - Serveis Generals i Compres
1234G Impressions centralitzades Euros (€)
260/1234G/213 Manteniments 74.586,00
260/1234G/22000 Materials impressions 89.400,00
260/1234G/22004 Impressos i formularis 39.081,00
260/1234G/22200 Telèfon 3.620,12
Total 2 Despeses de béns corrents i serveis 206.687,12
Total 1234G Impressions centralitzades 206.687,12
per anar amunt Índex