Encarregar el disseny i la maquetació de tota la documentació de comunicació: publicacions informatives, propagandística i promocionals de tots els departaments de l’Ajuntament. Assumir, cada cop més (en la mesura que ho permetin els recursos tècnics i humans), la totalitat de les campanyes de comunicació gràfica, amb la finalitat d’aconseguir cada vegada més identitat i coherència en la imatge general del Ajuntament, reduir els costos que comporten els encàrrecs a estudis externs, dissenyar i maquetar impresos, formularis i material intern de tots els departaments, dissenyar i maquetar producció limitada i especialitzada, d’informes, memòries, estudis i dossiers informatius externs, adreçats a persones o institucions concretes (altres ajuntaments, consellers i/o, ministeris....) i a empreses o entitats privades (bancs, caixes, gremis...), dissenyar tot el material de promoció d’activitats: invitacions, programes, anuncis, cartells, revistes, fullets..., dissenyar les imatges identificatives dels actes i la senyalització d’espais: rodes de premsa, conferències, cursos, exposicions, actes socioculturals..., dissenyar el material publicitari: mupis, banderoles, pancartes, tanques. Imprimir tot el material de comunicació dissenyat per la secció de disseny gràfic. · Assolir el màxim de la producció d’impressió. · Reduir costos de material imprès. · Agilitar el temps de producció. · Treure tot el rendiment de les màquines de què es disposa en aquest moment, ja que s’està funcionant, aproximadament, a un 20% de les seves possibilitats. Buscar les empreses més rendibles en relació qualitat-preu i adaptar-se a les necessitats de les comandes.
|