Pressupost 2003
Programa: 6112 - Planificació i Gestió pressupostària
Responsables:
230 - Economia i finances

DEFINICIÓ I OBJECTIUS

Elaboració del pressupost municipal: establir previsions inicials i fixar els criteris globals, elaborar les fitxes de previsió, informatitzar la informació rebuda i confeccionar el document definitiu.

Gestió del pressupost: seguiment de l'execució, control del compliment de les previsions, elaboració dels expedients de modificacions de crèdit, etc.

Liquidació del pressupost: seguiment dels estats comptables, establir el romanent de crèdit i elaborar documentació complementària.

Mantenir i actualitzar sèries de dades pressupostàries.

Avançar en l'elaboració del sistema d'indicadors de gestió.

Assistència tècnica als diferents departaments municipals en matèria d'estudis i anàlisis.

Programa   Euros (€)
120 Retribucions bàsiques del personal funcionari 55.672,42
121 Retrib. complementàries del personal funcionari 59.889,26
16000 Seguretat social 35.771,75
Total 1 Despeses de personal 151.333,43
22200 Comunicacions telefòniques 3.318,76
22706 Estudis i treballs tècnics 42.716,64
Total 2 Despeses de béns corrents i serveis 46.035,40
Total 6112 Planificació i Gestió pressupostària 197.368,83
per anar amunt Índex
Responsables: 230 - Economia i finances
6112A Planificació i Gestió pressupostària Euros (€)
230/6112A/120 Retribucions bàsiques del personal funcionari 55.672,42
230/6112A/121 Retrib. complementàries del personal funcionari 59.889,26
230/6112A/16000 Seguretat social 35.771,75
Total 1 Despeses de personal 151.333,43
230/6112A/22200 Telèfon 3.318,76
230/6112A/22706 Estudis i anàlisis 42.716,64
Total 2 Despeses de béns corrents i serveis 46.035,40
Total 6112A Planificació i Gestió pressupostària 197.368,83
per anar amunt Índex