Pressupost 2003
Programa: 4631 - Atenció al ciutadà
Responsables:
160 - Atenció al ciutadà
370 - Relacions ciutadanes

DEFINICIÓ I OBJECTIUS

Consolidar l’oficina central d’atenció ciutadana, les oficines d’atenció als districtes, el teléfon 010 i l’accés a la informació i als tràmits des de la web municipal com a xarxa bàsica d’atenció ciutadana.
Consolidar el servei de defensa ciutadana, com a garantia d’atenció pels ciutadans que no s’han sentit ben atesos pels serveis de l’Ajuntament. Consolidar les bases de dades d’informació del 010, com a font d’informació corporativa.
Donar un nou impuls a l’atenció pel 010 amb la posta en marxa de la nova plataforma tecnològica.
Continuar amb el procés de millora dels diferents tràmits municipals, per tal de fer-los més fàcils i àgils als usuaris.

L'atenció ciutadana als districtes es du a terme des de les set Oficines Municipals de Districte, on s'ofereixen serveis permanents de registre municipal, informació al públic, inscripció a activitats i diversos tràmits municipals. També s'ofereixen serveis d'informació i inscripcions per campanyes temporals, com les vacances de gent gran, activitats esportives o beques de mejador escolar

Posar en marxa un procés d'equiparació de procediments i serveis entre les set oficines de districte i l'OAC de la plaça Sant Roc.

Continuar col·laborant amb els departaments municipals en l'atenció ciutadana d'aquelles campanyes que es posin marxa i en les quals calgui l'atenció descentralitzada i continuar oferint els serveis permanents d'atenció al públic.

Programa   Euros (€)
120 Retribucions bàsiques del personal funcionari 238.750,04
121 Retrib. complementàries del personal funcionari 297.798,66
150 Incentius a la productivitat 8.314,41
16000 Seguretat social 155.455,54
Total 1 Despeses de personal 700.318,65
202 Lloguers d’edificis i altres construccions 7.455,41
22001 Premsa, revistes, llibres i altres publicacions 842,31
22100 Energia elèctrica 547,97
22200 Comunicacions telefòniques 8.296,90
22201 Comunicacions postals 540,91
22601 Atencions protocol·làries i representatives 5.419,59
2260200 Informació, premsa, ràdio i TV 5.414,74
2260201 Imatge corporativa 540,78
2260202 Publicacions 21.644,67
2260203 Promoció d'activitats 3.818,17
2270001 Contractes de neteja 8.504,83
22706 Estudis i treballs tècnics 12.020,24
23002 Despeses de representació 3.267,85
Total 2 Despeses de béns corrents i serveis 78.314,37
Total 4631 Atenció al ciutadà 778.633,02
per anar amunt Índex
Responsables: 160 - Atenció al ciutadà
4631A Atenció al ciutadà Euros (€)
160/4631A/120 Retribucions bàsiques del personal funcionari 184.191,41
160/4631A/121 Retrib. complementàries del personal funcionari 228.687,88
160/4631A/150 Incentius a la productivitat 1.817,40
160/4631A/16000 Seguretat social 120.596,57
Total 1 Despeses de personal 535.293,26
160/4631A/22001 Adquisició de llibres, subscripcions i documentació 842,31
160/4631A/22100 Electricitat 547,97
160/4631A/22200 Telèfon 8.296,90
160/4631A/22201 Correspondència 540,91
160/4631A/22601 Despeses relacions institucionals 5.419,59
160/4631A/2260200 Informació, premsa, ràdio i TV 5.414,74
160/4631A/2260201 Imatge corporativa 540,78
160/4631A/2260202 Publicacions 21.644,67
160/4631A/2260203 Promoció d'activitats 3.818,17
160/4631A/22706 Manteniment del 010 12.020,24
160/4631A/23002 Despeses representació institucional 3.267,85
Total 2 Despeses de béns corrents i serveis 62.354,13
Total 4631A Atenció al ciutadà 597.647,39
per anar amunt Índex
Responsables: 370 - Relacions ciutadanes
4631B Atenció ciutadana als districtes Euros (€)
370/4631B/120 Retribucions bàsiques del personal funcionari 54.558,63
370/4631B/121 Retrib. complementàries del personal funcionari 69.110,78
370/4631B/150 Incentius a la productivitat 6.497,01
370/4631B/16000 Seguretat social 34.858,97
Total 1 Despeses de personal 165.025,39
370/4631B/202 Lloguers 7.455,41
370/4631B/2270001 Contractes de neteja 8.504,83
Total 2 Despeses de béns corrents i serveis 15.960,24
Total 4631B Atenció ciutadana als districtes 180.985,63
per anar amunt Índex