DEFINICIĶ Preveu les accions de manteniment del programari corporatiu (sistemes operatius, comunicacions, ofimātica, programes de base i aplicacions externes, etc.), de maquinari (ordinadors centrals i servidors, ordinadors personals i perifčrics, sistemes d'impressiķ, etc.), de aparells de telecomunicacions (routers, switchos, dialing, etc.) i datenciķ als usuaris (anomalies i avaries, atenciķ usuaris, atenciķ de 24 hores per llocs específics, etc.). Preveu la finalitzaciķ o continuītat de programes d'inversiķ plurianuals: renovaciķ dels servidors corporatius, implantaciķ d'aplicacions corporatives (Recursos Humans, Control Horari i Manteniments). També preveu la continuaciķ del Pla de Renovaciķ tecnolōgica plurianual de PCs (a 3 anys), així com la renovaciķ d'impressores i adquisiciķ de nous servidors així com daplicacions de base o de programari estāndard. Tanmateix preveu les aportacions al funcionament de lIAS per tal de que proveeixi a lAjuntament dels serveis informātics i telemātics que li calguin, en especial els de serveis de manteniment en funcionament del sistema dinformaciķ, posta en marxa de nou maquinari i programari i assistčncia i consultoria de sistemes i organitzaciķ. Finalment es preveuen les dotacions de consum dels sistemes d'impressiķ i fungibles informātics de tota la corporaciķ. OBJECTIUS Continuar garantitzant el bon funcionament del sistema informātic de lAjuntament, així com la adequada construcciķ del nou sistema dinformaciķ dacord al Pla Informātic. Donar suport al procés de millora dels instruments informātics (tant de lofimātica com de la informātica departamental i corporativa) en les seves vessants de renovaciķ del parc de PCs, sistemes dimpressiķ, ordinadors departamentals i corporatius així com de les telecomunicacions de dades i deines de comunicaciķ digital (mail, Internet, work-flow, etc.). Assegurar ladequat servei de manteniment ja sigui de maquinari informātic, de programari i de telecomunicacions aixō com datenciķ permanent als usuaris. Coordinar els aspectes dimplementaciķ del nou sistema en el referent a la canalitzaciķ de les necessitats de lusuari, suport al pla de formaciķ general en matčria de sistemes de informaciķ, utilitzaciķ de noves tecnologies de la informaciķ i la comunicaciķ per part dels usuaris delAjuntament i la canalitzaciķ de les accions de contractaciķ, instalˇlaciķ i manteniment de les infrastructures de maquinari, programari i comunicacions de dades de la corporaciķ. Coordinar els programes i serveis que amb motivaciķ tecnolōgica de servei telemātics als ciutadans realitzi lAjuntament, ja sigui per la generalitzaciķ de les TIC (tecnologies de la informaciķ i el coneixement) entre la poblaciķ i les empreses o be per els serveis telemātics de comunicacions o continguts que ofereixi el consistori, entre daltres. En especial els serveis telemātics donats a través dels canals tecnolōgics,com ara el Web, el telčfon, els missatges SMS, etc. OBJECTIUS Continuar garantitzant el bon funcionament del sistema informātic de lAjuntament, així com la adequada construcciķ del nou sistema dinformaciķ dacord al Pla Informātic. Donar suport al procés de millora dels instruments informātics (tant de lofimātica com de la informātica departamental i corporativa) en les seves vessants de renovaciķ del parc de PCs, sistemes dimpressiķ, ordinadors departamentals i corporatius així com de les telecomunicacions de dades i deines de comunicaciķ digital (mail, Internet, work-flow, etc.). Assegurar ladequat servei de manteniment ja sigui de maquinari informātic, de programari i de telecomunicacions aixō com datenciķ permanent als usuaris. Coordinar els aspectes dimplementaciķ del nou sistema en el referent a la canalitzaciķ de les necessitats de lusuari, suport al pla de formaciķ general en matčria de sistemes de informaciķ, utilitzaciķ de noves tecnologies de la informaciķ i la comunicaciķ per part dels usuaris de lAjuntament i la canalitzaciķ de les accions de contractaciķ, instalˇlaciķ i manteniment de les infrastructures de maquinari, programari i comunicacions de dades de la corporaciķ. Coordinar els programes i serveis que amb motivaciķ tecnolōgica de servei telemātics als ciutadans realitzi lAjuntament, ja sigui per la generalitzaciķ de les TIC (tecnologies de la informaciķ i el coneixement) entre la poblaciķ i les empreses o be per els serveis telemātics de comunicacions o continguts que ofereixi el consistori, entre daltres. En especial els serveis telemātics donats a través dels canals tecnolōgics, com ara el Web, el telčfon, els missatges SMS, etc.
|