Liquidació 1999
|
Programa: |
6222 - Informació i Defensa del Consumidor |
|
Responsables: |
311 - Salut i Consum |
|
DEFINICIÓ
Accions destinades a garantir als consumidors i als usuaris la informació i l'assessorament necessaris per a la correcta selecció, ús i gaudiment de béns i serveis, per tal d'orientar-los d'acord amb els seus drets i
obligacions, i per tramitar-ne les consultes i reclamacions.
OBJECTIUS
Generalitzar la informació sobre consum, mitjançant campanyes informatives amb elaboració i difusió de materials informatius i educatius.
Promocionar activitats educatives per als diferents grups d'edat.
Garantir un bon nivell del servei d'informació al consumidor que presta l'OMIC (Oficina Municipal d'Informació al
Consumidor).
Disposar de mecanisme per a la tramitació àgil de consultes i reclamacions.
Promocionar activitats en defensa dels drets dels consumidors/res, mitjançant la col·laboració amb les associacions de consumidors/ores amb implantació local.
Tramitar sol·licituds d'arbitratge de consum mitjançant el normal funcionament de la Junta Arbitral de Consum.
Promocionar el sistema arbitral de consum
mitjançant campanyes informatives a la població.
Promocionar el sistema arbitral de consum mitjançant campanyes d'adhesió d'empresaris. |
|
6222
|
Informació i Defensa del Consumidor
|
Pressupost Final
|
Facturat
|
Pagat
|
120
|
Retribucions Bàsiques del Personal Funcionari
|
5.921.305
|
5.921.305
|
5.921.305
|
121
|
Retrib. Complementàries del Personal Funcionari
|
4.443.455
|
4.443.455
|
4.443.455
|
1600
|
Seguretat Social
|
3.275.809
|
3.275.809
|
3.275.809
|
2220
|
Comunicacions Telefòniques
|
351.845
|
234.285
|
148.354
|
2264
|
Despeses Especials de Funcionament
|
1.758.900
|
1.559.188
|
808.040
|
489
|
Altres Transferències
|
5.080.800
|
4.130.000
|
2.090.000
|
Total
|
Informació i Defensa del Consumidor
|
20.832.114
|
19.564.042
|
16.686.963
|
Facturat/Pressupost Final Pagat/Facturat
|
|
93,91%
|
85,29%
|