Liquidació 1999
|
Programa: |
6112 - Planificació i Gestió Pressupostària |
|
Responsables: |
210 - Economia i Finances |
|
DEFINICIÓ I OBJECTIUS
Elaboració del pressupost municipal: establir previsions inicials i fixar els criteris globals, elaborar les fitxes de previsió, informatitzar la informació rebuda i confeccionar el document definitiu.
Gestió del
pressupost: seguiment de l'execució, control del compliment de les previsions, elaboració dels expedients de modificacions de crèdit, etc.
Liquidació del pressupost: seguiment dels estats comptables, establir el romanent de crèdit i elaborar documentació complementària.
Mantenir i actualitzar sèries de dades pressupostàries.
Avançar en l'elaboració del sistema d'indicadors de gestió.
Assistència tècnica
als diferents departaments municipals en matèria d'estudis i anàlisis. |
|
6112
|
Planificació i Gestió Pressupostària
|
Pressupost Final
|
Facturat
|
Pagat
|
120
|
Retribucions Bàsiques del Personal Funcionari
|
47.924,15
|
47.924,15
|
47.924,15
|
121
|
Retrib. Complementàries del Personal Funcionari
|
48.722,94
|
48.722,94
|
48.722,94
|
1600
|
Seguretat Social
|
27.981,71
|
27.981,71
|
27.981,71
|
2220
|
Comunicacions Telefòniques
|
2.203,43
|
1.416,89
|
878,86
|
2276
|
Estudis i Treballs Tècnics
|
79.556,70
|
25.235,67
|
24.148,08
|
Total
|
Planificació i Gestió Pressupostària
|
206.386,96
|
151.279,39
|
149.653,77
|
Facturat/Pressupost Final Pagat/Facturat
|
|
73,30%
|
98,93%
|
La dotació d'estudis i treballs tècnics d'aquest programa està destinada a l'auditoria de les empreses concessionàries, com a tasca regular (aproximadament 3 milions) i la resta es destina a possibles estudis que puguin sorgir durant l'any per necessitat de qualsevol servei de l'Ajuntament. |
|