Liquidació 1999
Programa: 6112 - Planificació i Gestió Pressupostària
Responsables: 210 - Economia i Finances

DEFINICIÓ I OBJECTIUS

Elaboració del pressupost municipal: establir previsions inicials i fixar els criteris globals, elaborar les fitxes de previsió, informatitzar la informació rebuda i confeccionar el document definitiu.

Gestió del pressupost: seguiment de l'execució, control del compliment de les previsions, elaboració dels expedients de modificacions de crèdit, etc.

Liquidació del pressupost: seguiment dels estats comptables, establir el romanent de crèdit i elaborar documentació complementària.

Mantenir i actualitzar sèries de dades pressupostàries.

Avançar en l'elaboració del sistema d'indicadors de gestió.

Assistència tècnica als diferents departaments municipals en matèria d'estudis i anàlisis.

6112 Planificació i Gestió Pressupostària Pressupost Final Facturat Pagat
120 Retribucions Bàsiques del Personal Funcionari 47.924,15 47.924,15 47.924,15
121 Retrib. Complementàries del Personal Funcionari 48.722,94 48.722,94 48.722,94
1600 Seguretat Social 27.981,71 27.981,71 27.981,71
2220 Comunicacions Telefòniques 2.203,43 1.416,89 878,86
2276 Estudis i Treballs Tècnics 79.556,70 25.235,67 24.148,08
Total Planificació i Gestió Pressupostària 206.386,96 151.279,39 149.653,77
Facturat/Pressupost Final Pagat/Facturat   73,30% 98,93%

La dotació d'estudis i treballs tècnics d'aquest programa està destinada a l'auditoria de les empreses concessionàries, com a tasca regular (aproximadament 3 milions) i la resta es destina a possibles estudis que puguin sorgir durant l'any per necessitat de qualsevol servei de l'Ajuntament.