Liquidació 2007
Programa: 4325 - Urbanisme
Responsables: 410 - Urbanisme, patrimoni i habitatge

PLANEJAMENT URBANÍSTIC

Redacció i seguiment del planejament urbanístic de la ciutat, en desenvolupament del Text Refós del Pla General, fins a l'obtenció de sòls, gestió del patrimoni municipal, i la col·laboració amb altres departaments i programes d'altres serveis, Medi Ambient, O.E. Can Llong i del Programa del Pla de Barris.

Redacció de Plans urbanístics de promoció pública municipal, en desenvolupament del propi Pla General. Tutoria i seguiment del planejament de promoció pública i privada, fins a l'aprovació definitiva, destacant el Pla Especial de Protecció del Patrimoni de Sabadell.

Desenvolupament del Planejament de programes estratègics d'urbanisme, amb encàrrecs externs per a la redacció de figures de planejament i l'existència de col·laboradors externs de suport a les diferents seccions del servei amb diferents dedicacions.

Informatitzar les determinacions gràfiques, numèriques i els textos del Pla General.

Realitzar les explotacions normatives i temàtiques del Pla General per a ús dels diferents departaments municipals i dels particulars.


GESTIÓ URBANÍSTICA

Negociació, d'acords amb particulars i redacció de convenis urbanístics que facilitin el desenvolupament i l'execució del Text Refós del Pla General.

Redacció de reparcel.lacions i de projectes d'expropiació per a l'execució del Planejament. Seguiment de la gestió urbanística pública i privada fins a l'aprovació definitiva. Obtenció de sòl per ús públic en actuacions aïllades d'expropiació en execució del Pla General.

També la tramitació de les despeses que generen els tràmits notarials i registrals d'inscripció a favor de l'Ajuntament dels béns adquirits i altres despeses de representació del servei davant dels Tribunals, així com factures per serveis tècnics d'altres professionals en representació de l'Ajuntament.


LLICÈNCIES D'EDIFICACIÓ I ACTIVITATS


Tramitació de les llicències municipals per obres i activitats de particulars, així com el seguiment de l'execució de les mateixes per obtenir la llicència d'ús i ocupació dels immobles i d'obertura de l'activitat, així com la tramitació d'expedients complementaris a les obres; grues, guals, rases, ... i si s'escau també l'incoació d'expedients de disciplina urbanística. Així com la tramitació de les despeses corresponents a la imposició de multes i sancions, execucions subsidiàries i subvencions a particulars.

Programa   Pressupost Final Facturat Pagat
110 Ret. bàsiques i altres rem. personal even. Gabinets 70.987,17 79.150,99 79.150,99
120 Retribucions bàsiques del personal funcionari 952.355,67 898.471,22 898.471,22
121 Retrib. complementàries del personal funcionari 907.871,53 1.089.409,03 1.089.409,03
130 Retribucions bàsiques del personal laboral fix 29.134,86 29.420,26 29.420,26
150 Incentius a la productivitat 20.495,93 64.172,99 64.172,99
16000 Seguretat social 600.743,05 557.262,16 557.262,16
Total 1 Despeses de personal 2.581.588,21 2.717.886,65 2.717.886,65
22001 Premsa, revistes, llibres i altres publicacions 1.700,00 738,68 738,68
22100 Energia elèctrica 9.541,10 8.631,96 7.974,84
22101 Aigua 674,59 549,80 549,80
22102 Gas 5.462,97 2.531,97 2.531,97
22200 Comunicacions telefòniques 11.087,81 2.771,95 2.771,95
22201 Comunicacions postals 3.434,00 10.293,21 10.293,21
22604 Despeses especials de funcionament 25.500,00 19.882,08 19.398,97
22605 Despeses especials de funcionament 12.900,00 5.258,16 5.258,16
Total 2 Despeses de béns corrents i serveis 70.300,47 50.657,81 49.517,58
48900 Altres transferències 93.000,00 87.946,18 14.000,00
Total 4 Transferències corrents 93.000,00 87.946,18 14.000,00
60000 Compra de sòl i edificis 14.031.260,64 2.209.762,98 1.177.522,47
60001 Compra de sòl i edificis 3.000.000,00 0,00 0,00
60002 Compra de sòl i edificis 1.000.000,00 0,00 0,00
60100 Inversió nova en infraestructura 3.571.012,88 1.564.434,75 1.564.434,75
Total 6 Inversions reals 21.602.273,52 3.774.197,73 2.741.957,22
Total 4325 Urbanisme 24.347.162,20 6.630.688,37 5.523.361,45
per anar amunt Índex