Liquidació 2007
Programa: 3221 - Promoció Econòmica
Responsables: 250 - Promoció Econòmica

DIRECCIÓ I GESTIÓ DE RECURSOS

DEFINICIÓ

Aquest programa preveu les accions de coordinació general del departament i de suport general en matèria de gestió de recursos. Orientar els nostres serveis cap a la qualitat. Impulsar la concertació amb els agents econòmics i socials que actuen al territori.

OBJECTIUS

Dirigir i coordinar les activitats del departament i vetllar per la coherència amb els objectius generals

Coordinar l’execució de les activitats, així com planificar, controlar i avaluar-ne el desenvolupament.

Continuar impulsant els processos de concertació amb les entitats socioeconòmiques i planificar les actuacions en conjunt amb els agents implicats dins del Pacte Per l’Ocupació a Sabadell tot impulsant la posada en marxa del Consorci per l’Ocupació del Vallès Occidental

Garantir la provisió de recursos econòmics, materials i humans, i de suport jurídic i d'informació adequats per a les activitats a realitzar.

Analitzar i impulsar mesures que incorporin la innovació com a element de desenvolupament la millora de la productivitat i la competitivitat del territori.

Revisar la presència pública de Promoció Econòmica per tal d’unificar la imatge de Marca, millorar la informació i facilitar-ne la gestió als usuaris

Coordinar i estructurar l'actual organigrama i organització del servei de promoció econòmica juntament amb el de l’empresa municipal Promoció Econòmica SL. adequant els nostres serveis als canvis en la gestió de les Polítiques Actives d’Ocupació

Continuar integrant dintre de les activitats del nostre servei els principis fonamentals de la política de prevenció de riscos laborals i compromisos que adquireix la entitat local per portar-la a terme.

Orientar els nostres serveis cap a la gestió de qualitat com l'opció per avançar en la millora de la gestió pública, impulsant projectes que posin en valor la innovació tant respecte dels usuaris finals com de la metodologia interna de treball.

Promoure un espai de concertació on conflueixin els tres subsistemes de la formació professional (reglada,ocupacional i contínua) que tingui com a missió principal analitzar i reflexionar, conjuntament amb els agents socials, econòmics i educatius, sobre l'oferta formativa adient a les necessitats del territori i facilitar-ne l'accés a tots els ciutadans i ciutadanes.


DINAMITZACIÓ I FORMACIÓ

Definició

Aquest programa preveu les accions necessàries per afavorir la consolidació del teixit productiu i social de la ciutat, contribuint a crear les condicions favorables per millorar l’ocupació: potenciant la creació de noves activitats, garantint l’accés a la informació, els coneixements, les habilitats i les actituds necessàries per a consolidar les organitzacions, els llocs de treball i les oportunitats d’inserció laboral.

Objectius

Impulsar la millora competitiva dels sectors industrials amb més implantació a la ciutat amb especial incidència a les accions d’innovació, tot respectant el medi ambient

Donar suport als promotors de projectes empresarials tant durant el procés de posada en marxa com durant el desenvolupament de l'empresa per a la seva consolidació en l'entorn canviant.

Impulsar el desenvolupament tecnològic de les PIME en col·laboració amb els principals agents econòmics i empresarials de la ciutat.

Afavorir la capacitació dels promotors de projectes empresarials, els empresaris i treballadors per millorar la gestió i augmentar la competitivitat dels seus negocis.

Facilitar la implantació de noves empreses a la ciutat mitjançant els serveis i espais que s'ofereixen des del Viver d'empreses.

Participar activament en la millora del posicionament de les col·lectivitats tèxtils europees tant a nivell local com nacional i internacional.

Participar en projectes europeus i xarxes de cooperació i intercanvi d’experiències europees per a la dinamització del territori.

Consolidar i ampliar un model coparticipat de la formació ocupacional, integrat pels agents socials i econòmics del nostre municipi i els diferents nivells de l'administració per tal d'assolir un major apropament entre els perfils professionals de les persones que cerquen feina i els requerits en el mercat laboral.

Mantenir i dinamitzar les activitats de formació continuada, a través dels agents socials i econòmics, per tal d'adequar els treballadors als canvis en els processos productius i de gestió que afecten al seu lloc de treball.

Promoure un espai de concertació on conflueixin els tres subsistemes de la formació (reglada,ocupacional i contínua) que tingui com a missió principal analitzar i reflexionar, conjuntament amb els agents socials, econòmics i educatius, sobre l'oferta formativa adient a les necessitats del territori i facilitar-ne l'accés a tots els ciutadans i ciutadanes.

Dissenyar accions per a persones amb especials dificultats d'inserció laboral en el marc de col·laboració amb les entitats establert en la Plataforma del 3er. Sector i amb la participació dels agents econòmics i socials.

Facilitar l’extensió de l’ús i de l’accés a les Tecnologies de la Informació i la Comunicació al conjunt de la població.

OCUPACIÓ

Definició

Aquests programes preveuen, per una banda el disseny d'accions per a persones amb dificultats d'inserció laboral, desenvolupant programes de dinamització personal, formació ocupacional, formació i treball, per incidir en la seva ocupabilitat . Inclou tots aquells serveis d'acompanyament i suport a l'usuari que faciliten el seu procés d'inserció

Objectius

Utilitzar part de les obres i els serveis que desenvolupa l'Ajuntament com a instrument de formació i treball.

Proveir de les habilitats, les actituds i els coneixements necessaris per desenvolupar les tasques pròpies del lloc de treball que l’usuari ha decidit exercir com a fruit de llur itinerari d’inserció/millora laboral.


Consolidar les funcions d'orientació i acompanyament en l'itineraris d' inserció a les persones que cerquen feina, especialment a aquelles que es troben amb més dificultats d'incorporació al món laboral (joves amb deficiències formatives, majors de 40 anys i dones amb problemàtiques socials).

Mantenir i consolidar espais de suport pel desenvolupament dels itineraris d'inserció que facilitin la seva definició (informació laboral i formativa) i la posada en pràctica (recerca activa de feina).

Mantenir i millorar la borsa de treball com a servei d'intermediació, impulsant la borsa de treball on line.

Dissenyar i posar en marxa noves eines que ajudin als joves al seu procés de recerca de feina, aprofitant les tecnologies de la informació i la comunicació.

Seguir treballant molt estretament amb els centres educatius per a la orientació i la inserció de joves amb especials dificultats.

Dissenyar accions per a persones amb especials dificultats d'inserció laboral en el marc de col·laboració amb les entitats establert en la Xarxa del 3er. Sector i amb la participació dels agents econòmics i socials.

Donar suport als centres educatius en la seva funció d'orientació professional de l'alumnat, desenvolupant accions i estratègies que afavoreixin l'ajust de la formació amb la demanda laboral i comptant amb la col·laboració dels agents econòmics i socials.

Programa   Pressupost Final Facturat Pagat
110 Ret. bàsiques i altres rem. personal even. Gabinets 36.490,85 0,00 0,00
120 Retribucions bàsiques del personal funcionari 273.586,53 286.845,17 286.845,17
121 Retrib. complementàries del personal funcionari 370.689,66 421.643,94 421.643,94
150 Incentius a la productivitat 27.570,59 35.212,43 35.212,43
16000 Seguretat social 189.453,56 168.256,20 168.256,20
Total 1 Despeses de personal 897.791,19 911.957,74 911.957,74
21900 Compra de material per reparacions i manteniments 54.000,00 16.106,50 13.144,86
22001 Premsa, revistes, llibres i altres publicacions 1.100,00 973,58 802,50
22100 Energia elèctrica 57.973,73 94.262,42 59.791,12
22101 Aigua 3.143,23 2.592,44 2.592,44
22102 Gas 15.307,80 12.872,51 12.872,51
22104 Vestuari 43.700,00 22.901,63 10.377,65
22109 Compra d'altres materials 152.169,10 48.676,98 37.610,26
22200 Comunicacions telefòniques 49.462,26 43.128,71 43.128,71
22201 Comunicacions postals 6.378,00 4.936,18 4.936,18
22601 Atencions protocol·làries i representatives 1.000,00 918,00 92,00
2260200 Difusió d'activitats, premsa i ràdio 7.000,00 11.176,14 6.347,06
2260201 Informació municipal i comunicació 500,00 26,26 26,26
2260202 Publicacions 8.500,00 1.359,76 540,30
22604 Despeses especials de funcionament 883.348,31 609.538,89 595.736,75
2270001 Contractes de neteja 107.396,00 99.405,17 99.362,64
22706 Estudis i treballs tècnics 1.568.970,25 983.856,44 659.471,47
23002 Despeses de representació 2.600,00 3.609,11 2.854,96
Total 2 Despeses de béns corrents i serveis 2.962.548,68 1.956.340,72 1.549.687,67
44000 Aportacions a societats mercantils mun. o prov. 635.289,86 635.289,76 635.289,76
44100 Aportacions a Promoció Econòmica de Sabadell-subv. 953.161,14 591.776,22 591.776,22
46700 Transferències corrents a consorcis 10,00 0,00 0,00
48100 Premis, beques i pensions d’estudi i investigació 45.000,00 30.983,82 29.045,57
48200 Transf.corrents institucions sense ànim de lucre 102.592,00 68.674,00 41.327,00
48300 Subvencions i aportacions institucionals 25.000,00 24.012,15 24.012,15
Total 4 Transferències corrents 1.761.053,00 1.350.735,95 1.321.450,70
62300 Inv. nova en maquinària, instal·lacions i utillatge 39.980,00 4.768,60 4.158,60
62500 Inversió nova en mobiliari i estris 10,00 0,00 0,00
63200 Inversió de reposició en edificis i altres construccions 17.010,00 51.911,83 51.911,83
Total 6 Inversions reals 57.000,00 56.680,43 56.070,43
74000 Aportacions a societats mercantils, municipals o provincials 365.000,00 365.000,00 365.000,00
Total 7 Transferències de capital 365.000,00 365.000,00 365.000,00
Total 3221 Promoció Econòmica 6.043.392,87 4.640.714,84 4.204.166,54
per anar amunt Índex