Liquidació 2007 |
Programa: |
1236 - Informació bàsica i estadística |
|
Responsables: |
270 - Servei de Gestió de la Informació |
|
BASES DE DADES, ELECCIONS, PLÀNOL DE LA CIUTAT I EXPLOTACIÓ I QUALITAT DE LA INFORMACIÓ - Implantació de la nova cartografia corporativa, integrant l’eina GIS, la cartografia de base i la restitució fotogramètrica. Disseny dels circuits de manteniment - Consolidació de la xarxa topogràfica de referència - Gestió dels expedients cadastrals sobre la base de la modificació de la relació amb la Gerència del Cadastre derivat del nou conveni. Implantació del nou aplicatiu cadastral gràfic. Anàlisi prèvia a la implantació del règim de comunicacions - Implantació del nou sistema de gestió de la base de dades d’activitats, integrant la informació del Ministeri d’Hisenda - Manteniment i millora dels processos de gestió del padró municipal ATENCIÓ AL CIUTADÀ - Consolidació del nou sistema organitzatiu d’informadors-tramitadors polivalents - Actualització del catàleg de tràmits que realitza el SAC - Millora del control de gesti. Quadre de comandament - Implantació del sistema de cita prèvia i extensió a tots els serveis de l’ Ajutnament - Implantació del nou sistema de comunicats dels ciutadans - Concentració del servei integrant tots els canals, la coordinació i les unitats de suport en l’oficina central dels despatx Lluch. - Millora de les condicions de les oficines cardinals - Formalització dels circuits conforme a criteris de gestió de Qualitat - Ampliar les formules de gestió del servei 010 per tal d’optimitzar el seu rendiment
|
|
Programa |
|
Pressupost Final |
Facturat |
Pagat |
110 |
Retribucions bàsiques i altres remuneracions personal eventual Gabinets |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
120 |
Retribucions bàsiques del personal funcionari |
871.846,56 |
800.736,08 |
800.736,08 |
121 |
Retrib. complementàries del personal funcionari |
955.885,84 |
1.014.530,70 |
1.014.530,70 |
130 |
Retribucions bàsiques del personal laboral fix |
25.497,07 |
25.815,30 |
25.815,30 |
150 |
Incentius a la productivitat |
8.763,50 |
28.835,47 |
28.835,47 |
16000 |
Seguretat social |
539.088,29 |
522.397,30 |
522.397,30 |
Total 1 |
Despeses de personal |
2.401.081,26 |
2.392.314,85 |
2.392.314,85 |
22001 |
Premsa, revistes, llibres i altres publicacions |
8.900,00 |
11.106,41 |
5.063,88 |
22109 |
Compra d'altres materials |
8.500,00 |
6.091,44 |
5.375,72 |
22200 |
Comunicacions telefòniques |
1.138,50 |
1.138,50 |
1.138,50 |
22201 |
Comunicacions postals |
26.399,00 |
21.240,85 |
20.767,03 |
2260202 |
Publicacions |
6.000,00 |
2.610,00 |
0,00 |
2260203 |
Promoció d'activitats |
3.000,00 |
9.983,89 |
9.983,89 |
22603 |
Despeses jurídiques |
36.000,00 |
38.333,95 |
34.806,32 |
22604 |
Despeses diverses |
20,00 |
6,90 |
6,90 |
2270001 |
Contractes de neteja |
10.886,00 |
11.201,52 |
11.201,52 |
22706 |
Estudis i treballs tècnics |
305.119,97 |
267.841,91 |
249.281,91 |
Total 2 |
Despeses de béns corrents i serveis |
405.963,47 |
369.555,37 |
337.625,67 |
Total 1236 |
Informació bàsica i estadística |
2.807.044,73 |
2.761.870,22 |
2.729.940,52 |