Liquidació 2004
Programa: 6115 - Gestió de l'inventari municipal
Responsables: 410 - Urbanisme i habitatge

Té com objectiu la redacció i tramitació de l’inventari de bens i drets municipals i la gestió del patrimoni municipal: tràfic jurídic dels béns (adquisició, alienació i cessions).

Tramitació dels expedients d’utilització i aprofitament dels béns (concessió administrativa dels béns). Gestió d’arrendaments i representació a les comunitats de propietaris.

Resposta a les consultes en relació a les propietats municipals, tan internes com externes.

Programa   Pressupost Final Facturat Pagat
120 Retribucions bàsiques del personal funcionari 10.512,32 10.512,32 10.512,32
121 Retrib. complementàries del personal funcionari 10.712,39 10.712,39 10.712,39
150 Incentius a la productivitat 672,87 672,87 672,87
16000 Seguretat social 5.447,52 5.447,52 5.447,52
Total 1 Despeses de personal 27.345,10 27.345,10 27.345,10
202 Lloguers 99.756,32 101.722,92 98.777,13
224 Assegurances 62.221,74 59.798,49 59.798,49
22604 Despeses especials de funcionament 135.025,00 118.428,32 117.823,01
Total 2 Despeses de béns corrents i serveis 297.003,06 279.949,73 276.398,63
Total 6115 Gestió de l'inventari municipal 648.696,32 614.589,66 607.487,46
per anar amunt Índex