Liquidació 2004 |
Programa: |
4131 - Servei de Salut |
|
Responsables: |
330 - Salut |
|
- Definir les línies estratègiques del Servei de Salut en coherència, amb les directrius polítiques i el marc de competències municipals. - Elaborar el pla d'actuació del Servei on es concretin operativament els objectius normatius previstos: unitats de serveis, dotació de recursos i procediments de control i avaluació de la gestió. - Coordinar els diferents components estructurals de l'organització (definició i assignació de responsabilitats, divisions funcionals, organització de prestacions per serveis) i decidir l'assignació de recursos. - Elaborar i executar el pla de comunicació anual que permeti difondre les activitats que es realitzen des del departament i internament possibiliti l'increment de participació i la integració del personal. - Treballar per millorar la qualitat dels serveis, la formació dels professionals i la informatització dels processos. - Intervenir en la planficiació sanitària a partir de les necessitats ciutadanes per garantir serveis de qualitat eficients i accessibles per a tota la població. - Impulsar i coordinar la participació dels ciutadans, professionals i institucions en els temes sanitaris a través del Consell de Salut. - Potenciar i impulsar estudis i projectes de recerca els resultats dels quals permetin tenir una informació sobre la salut i els serveis sanitaris.
|
|
Programa |
|
Pressupost Final |
Facturat |
Pagat |
120 |
Retribucions bàsiques del personal funcionari |
132.398,61 |
132.398,61 |
132.398,61 |
121 |
Retrib. complementàries del personal funcionari |
172.822,52 |
172.822,52 |
172.822,52 |
150 |
Incentius a la productivitat |
99.919,55 |
9.226,35 |
9.226,35 |
16000 |
Seguretat social |
125.600,81 |
79.292,10 |
79.292,10 |
Total 1 |
Despeses de personal |
530.741,49 |
393.739,58 |
393.739,58 |
22001 |
Adquisició de llibres, subscripcions i documentació |
1.680,00 |
2.766,42 |
2.576,51 |
22109 |
Subministre d'altres materials |
500,00 |
233,45 |
233,45 |
22200 |
Telèfon |
23.742,17 |
20.225,51 |
17.589,85 |
22201 |
Correspondència |
4.551,77 |
5.350,74 |
4.546,43 |
224 |
Assegurances |
2.200,00 |
1.274,60 |
1.274,60 |
22601 |
Despeses relacions institucionals |
1.100,00 |
0,00 |
0,00 |
2260200 |
Difusió d'activitats municipals |
3.500,00 |
3.549,60 |
3.549,60 |
2260201 |
Imatge corporativa |
1.500,00 |
1.523,38 |
699,72 |
2260202 |
Publicacions |
7.000,00 |
2.302,28 |
1.234,03 |
2260203 |
Promoció d'activitats |
1.000,00 |
69,60 |
69,60 |
22604 |
Despeses especials de funcionament |
5.813,04 |
7.296,83 |
4.765,89 |
22706 |
Estudis i treballs tècnics |
8.004,00 |
12.550,86 |
11.936,06 |
23002 |
Despeses representació institucional |
2.650,00 |
1.295,50 |
1.295,50 |
Total 2 |
Despeses de béns corrents i serveis |
63.240,98 |
58.438,77 |
49.771,24 |
483 |
Subvencions i aportacions institucionals |
213,36 |
213,36 |
213,36 |
Total 4 |
Transferències corrents |
213,36 |
213,36 |
213,36 |
62900 |
Projecte Parc de Salut |
300.000,00 |
0,00 |
0,00 |
Total 6 |
Inversions reals |
300.000,00 |
0,00 |
0,00 |
Total 4131 |
Servei de Salut |
894.195,83 |
452.391,71 |
443.724,18 |