Liquidació 2004
Programa: 1234 - Serveis generals i compres
Responsables: 260 - Serveis Generals i Compres

DEFINICIO

Dirigir, planificar i coordinar les accions que defineixen el funcionament de les diferents unitats que integren Serveis Generals i Compres, així com la distribució d’espais d’oficina i serveis en els diferents edificis municipals.

Prestar els serveis de neteja a tots els edificis municipals.

Prestar els serveis d’agutzileria i de notificació en totes les dependències municipals.

Planificar i gestionar les compres centralitzades de material d’oficina i altres subministraments necessaris per l’activitat municipal.

Prestar els serveis d’impressions als departaments municipals.


OBJECTIUS

Gestionar el trasllat dels departaments i coordinar el condicionament dels espais.

Controlar la instal·lació de màquines expenedores i alhora incorporar productes solidaris i mesures que afavoreixin la preservació del medi ambient.

Mantenir el bon estat de neteja a tots els edificis municipals actuals.

Implementar els 6 contractes administratius per a prestar la neteja dels edificis municipals, incorporant els següents nous edificis:

- CEIP Sant Julià
- Pau Casals
- Mercat de Sant Joan
- Magatzem de paper
- Vestidors de les pistes d’Atletisme
- Edifici Narcís Giralt
- Les ampliacions de: Biblioteca Vapor Badia, Casal P. Quart, Bassa de Sant Oleguer, Estruch, CEIP’s: Andreu Castells, Floresta, Font Rosella, Concòrdia, Catalunya i Vapor Llonch.

Estudiar la progressiva utilització de productes i materials ecològics de neteja i el tractament dels residus que es produeixen.

Implementar la recollida selectiva d’envasos en tots els edificis municipals d’oficines i serveis, i continuar amb la de paper.

Prestar els serveis d’agutzileria i de notificació en totes les dependències municipals.

Gestionar íntegrament i consolidar el nou procés de notificació, des de la generació dels fitxers, la impressió, la notificació i la introducció de dades informàtiques, incloses les multes.

Millorar el sistema de supervisió i control de les empreses que presten serveis a Agutzileria i Notificació.

Prestar el servei de servei de missatgeria urgent, amb un sistema que s’adapti a les necessitats dels departaments.

Implantar el sistema de prestació del servei de recollida i distribució de notificacions amb avís i sense avís de recepció, a la totalitat de les notificacions.

Estudiar nous sistemes de repartiment de les publicacions municipals.

Prestar el servei de petites reparacions que s’escaiguin en els edificis centrals.

Crear una unitat de compres centralitzades de l’Ajuntament, encarregada de definir els criteris i circuits per gestionar la compra de material d’una manera centralitzada.

Implantar un nou programa de Compres que permeti gestionar millor la compra de material (actualitzar el catàleg de material, fer comandes als proveïdors, controlar els estocs del magatzem, fer inventari del material, portar el control del consum dels diferents departaments, etc.).

Adquirir el material fungible necessari pels departaments, aplicant criteris econòmics, ecològics i de racionalitat tant en les compres com en els consums.

Unificar la compra de vehicles, vestuari, mobiliari i aparells informàtics i de comunicació de tot l’Ajuntament, per tal d’aprofitar les economies d’escala que es puguin generar en l’adquisició d’aquests elements i de racionalitzar els recursos que s’hi destinen.

Participar en la posta en marxa d’una plataforma electrònica de compra als ajuntaments catalans potenciada per Localred.

Reutilitzar tot aquell material d’oficina i mobiliari que sigui possible.

Assumir les impressions informàtiques centralitzades:
- Continuar amb les impressions quinzenals de notificacions fiscals.
- Imprimir les notificacions de multes.
- Imprimir de forma centralitzada les impressions en color.

Racionalitzar i substituir els equips d’oficina actuals per equips multifuncionals, per aconseguir disminuir el consum de paper i de tintes.

Produir part del material imprès de l’Ajuntament.

Dotar de fotocopiadores als departaments que ho precisin i controlar els consums i el manteniment.

Controlar els estocs d’impresos i papereria interna.

Gestionar el fons editorial municipal.

Programa   Pressupost Final Facturat Pagat
120 Retribucions bàsiques del personal funcionari 425.107,16 425.107,16 425.107,16
121 Retrib. complementàries del personal funcionari 503.263,97 503.263,97 503.263,97
150 Incentius a la productivitat 32.775,58 32.775,58 32.775,58
16000 Seguretat social 218.242,67 218.242,67 218.242,67
Total 1 Despeses de personal 1.179.389,38 1.179.389,38 1.179.389,38
202 Lloguers 1.225,08 404,68 404,68
213 Manteniments 289.686,90 74.423,24 52.809,46
22000 Material d'oficina 178.090,07 148.623,78 104.608,10
22000 Materials impressions 178.090,07 148.623,78 104.608,10
22001 Adquisició de llibres, subscripcions i documentació 100,00 55,45 55,45
22003 Equipaments d'oficina 19.185,00 19.752,92 15.703,62
22004 Impressos i formularis 39.081,00 64.062,77 46.089,02
22100 Electricitat 996,13 441,58 441,58
22101 Aigua 1.162,83 672,74 672,74
22104 Vestuari 20.770,00 1.410,08 0,00
22108 Materials de neteja 86.846,00 79.672,88 58.730,50
22200 Telèfon 22.067,04 15.432,79 14.038,70
22201 Correspondència 73.817,26 27.493,19 26.135,27
22604 Despeses especials de funcionament 1.000,00 1.131,08 980,28
2270001 Contractes de neteja 9.177,72 5.128,86 4.454,83
22701 Seguretat i vigilància 33.095,30 35.928,99 29.272,15
22707 Trasllats 10.000,00 74,12 74,12
Total 2 Despeses de béns corrents i serveis 786.300,33 474.709,15 354.470,50
62500 Mobiliari 69.607,59 25.351,27 16.306,45
62501 Equips d'oficina 30.000,00 23.180,38 15.886,30
Total 6 Inversions reals 99.607,59 48.531,65 32.192,75
Total 1234 Serveis generals i compres 2.065.297,30 1.702.630,18 1.566.052,63
per anar amunt Índex