Liquidació 2003
Programa: 6112 - Planificació i Gestió pressupostària
Responsables: 230 - Economia i finances

DEFINICIÓ I OBJECTIUS

Elaboració del pressupost municipal: establir previsions inicials i fixar els criteris globals, elaborar les fitxes de previsió, informatitzar la informació rebuda i confeccionar el document definitiu.

Gestió del pressupost: seguiment de l'execució, control del compliment de les previsions, elaboració dels expedients de modificacions de crèdit, etc.

Liquidació del pressupost: seguiment dels estats comptables, establir el romanent de crèdit i elaborar documentació complementària.

Mantenir i actualitzar sèries de dades pressupostàries.

Avançar en l'elaboració del sistema d'indicadors de gestió.

Assistència tècnica als diferents departaments municipals en matèria d'estudis i anàlisis.

Programa   Pressupost Final Facturat Pagat
120 Retribucions bàsiques del personal funcionari 36.494,54 36.494,54 36.494,54
121 Retrib. complementàries del personal funcionari 39.339,45 39.339,45 39.339,45
150 Incentius a la productivitat 1.993,71 1.993,71 1.993,71
16000 Seguretat social 22.944,61 22.944,61 22.944,61
Total 1 Despeses de personal 100.772,31 100.772,31 100.772,31
22200 Comunicacions telefòniques 3.318,76 3.278,24 3.080,08
22706 Estudis i treballs tècnics 49.025,48 37.274,16 31.784,67
Total 2 Despeses de béns corrents i serveis 52.344,24 40.552,40 34.864,75
Total 6112 Planificació i Gestió pressupostària 153.116,55 141.324,71 135.637,06
per anar amunt Índex