Liquidació 2003 |
Programa: |
4631 - Atenció al ciutadà |
|
Responsables: |
160 - Atenció al ciutadà |
370 - Relacions ciutadanes |
|
DEFINICIÓ I OBJECTIUS Consolidar l’oficina central d’atenció ciutadana, les oficines d’atenció als districtes, el teléfon 010 i l’accés a la informació i als tràmits des de la web municipal com a xarxa bàsica d’atenció ciutadana. Consolidar el servei de defensa ciutadana, com a garantia d’atenció pels ciutadans que no s’han sentit ben atesos pels serveis de l’Ajuntament. Consolidar les bases de dades d’informació del 010, com a font d’informació corporativa. Donar un nou impuls a l’atenció pel 010 amb la posta en marxa de la nova plataforma tecnològica. Continuar amb el procés de millora dels diferents tràmits municipals, per tal de fer-los més fàcils i àgils als usuaris. L'atenció ciutadana als districtes es du a terme des de les set Oficines Municipals de Districte, on s'ofereixen serveis permanents de registre municipal, informació al públic, inscripció a activitats i diversos tràmits municipals. També s'ofereixen serveis d'informació i inscripcions per campanyes temporals, com les vacances de gent gran, activitats esportives o beques de mejador escolar Posar en marxa un procés d'equiparació de procediments i serveis entre les set oficines de districte i l'OAC de la plaça Sant Roc. Continuar col·laborant amb els departaments municipals en l'atenció ciutadana d'aquelles campanyes que es posin marxa i en les quals calgui l'atenció descentralitzada i continuar oferint els serveis permanents d'atenció al públic.
|
|
Programa |
|
Pressupost Final |
Facturat |
Pagat |
120 |
Retribucions bàsiques del personal funcionari |
232.221,42 |
232.221,42 |
232.221,42 |
121 |
Retrib. complementàries del personal funcionari |
302.771,95 |
302.771,95 |
302.771,95 |
150 |
Incentius a la productivitat |
25.843,72 |
25.843,72 |
25.843,72 |
16000 |
Seguretat social |
139.185,20 |
139.185,20 |
139.185,20 |
Total 1 |
Despeses de personal |
700.022,29 |
700.022,29 |
700.022,29 |
202 |
Lloguers d’edificis i altres construccions |
7.455,41 |
7.627,76 |
7.627,76 |
22001 |
Premsa, revistes, llibres i altres publicacions |
842,31 |
913,03 |
913,03 |
22100 |
Energia elèctrica |
547,97 |
621,72 |
530,21 |
22200 |
Comunicacions telefòniques |
8.296,90 |
10.189,01 |
9.337,43 |
22201 |
Comunicacions postals |
540,91 |
658,45 |
550,80 |
22601 |
Atencions protocol·làries i representatives |
11.419,59 |
6.207,32 |
6.207,32 |
2260200 |
Informació, premsa, ràdio i TV |
5.414,74 |
5.522,86 |
5.220,10 |
2260201 |
Imatge corporativa |
540,78 |
0,00 |
0,00 |
2260202 |
Publicacions |
21.644,67 |
12.858,42 |
12.858,42 |
2260203 |
Promoció d'activitats |
3.818,17 |
5.081,40 |
4.903,40 |
2270001 |
Contractes de neteja |
8.504,83 |
8.762,62 |
8.762,62 |
22706 |
Estudis i treballs tècnics |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
23002 |
Despeses de representació |
3.267,85 |
5.503,60 |
5.477,63 |
Total 2 |
Despeses de béns corrents i serveis |
72.294,13 |
63.946,19 |
62.388,72 |
Total 4631 |
Atenció al ciutadà |
772.316,42 |
763.968,48 |
762.411,01 |