DEFINICIÓ Garantir l'adequació a l'ordenament urbanístic i a la normativa sectorial aplicable dels actes d'edificació i ús del sòl. OBJECTIUS Donar informació oral i escrita ( certificats i informes) sobre temes urbanístics, d'edificació, d'activitats i ús del sòl en aplicació del Pla General d'Ordenació i les Ordenances reguladores Donar informació sobre els tràmits, documentació i procediments relatius als expedients que es tramiten al Servei de Llicències Tramitar i resoldre els expedients de tot tipus de sol·licituds de llicències d'obres i activitats. Tramitar i resoldre els expedients de protecció de la legalitat urbanística d'obres i activitats, així com també sobre declaracions de ruïna i ordres d'execució. Tramitar i resoldre els expedients sancionadors per infraccions urbanístiques Realitzar inspeccions de tot tipus d'obres i activitats, per tal de comprovar-ne l'adequació a la normativa vigent aplicable Elaborar, modificar i tramitar les ordenances municipals relatives a l'edificació, els usos i les activitats. Registrar tots els documents que tenen entrada a l'Àrea d'Urbanisme i Habitatge Realitzar les liquidacions de tots els impostos i taxes relacionats amb l'Àrea d'Urbanisme i Habitatge Gestionar l'arxiu d'oficina i de gestió de tots els expedients que tramita el Servei de Llicències.
|