DEFINICIÓ Preveu les accions de manteniment del programari corporatiu (sistemes operatius, comunicacions, ofimàtica, programes de base i aplicacions externes, etc.), de maquinari (ordinadors centrals i servidors, ordinadors personals i perifèrics, sistemes d'impressió, etc.), de aparells de telecomunicacions (routers, switchos, dialing, etc.) i d’atenció als usuaris (anomalies i avaries, atenció usuaris, atenció de 24 hores per llocs específics, etc.). Preveu la finalització o continuïtat de programes d'inversió plurianuals: renovació dels servidors corporatius, implantació d'aplicacions corporatives (Recursos Humans, Control Horari i Manteniments). També preveu la continuació del Pla de Renovació tecnològica plurianual de PCs (a 3 anys), així com la renovació d'impressores i adquisició de nous servidors així com d’aplicacions de base o de programari estàndard. Tanmateix preveu les aportacions al funcionament de l’IAS per tal de que proveeixi a l’Ajuntament dels serveis informàtics i telemàtics que li calguin, en especial els de serveis de manteniment en funcionament del sistema d’informació, posta en marxa de nou maquinari i programari i assistència i consultoria de sistemes i organització. Finalment es preveuen les dotacions de consum dels sistemes d'impressió i fungibles informàtics de tota la corporació. OBJECTIUS Continuar garantitzant el bon funcionament del sistema informàtic de l’Ajuntament, així com la adequada construcció del nou sistema d’informació d’acord al Pla Informàtic. Donar suport al procés de millora dels instruments informàtics (tant de l’ofimàtica com de la informàtica departamental i corporativa) en les seves vessants de renovació del parc de PCs, sistemes d’impressió, ordinadors departamentals i corporatius així com de les telecomunicacions de dades i d’eines de comunicació digital (mail, Internet, work-flow, etc.). Assegurar l’adequat servei de manteniment ja sigui de maquinari informàtic, de programari i de telecomunicacions això com d’atenció permanent als usuaris. Coordinar els aspectes d’implementació del nou sistema en el referent a la canalització de les necessitats de l’usuari, suport al pla de formació general en matèria de sistemes de informació, utilització de noves tecnologies de la informació i la comunicació per part dels usuaris del’Ajuntament i la canalització de les accions de contractació, instal·lació i manteniment de les infrastructures de maquinari, programari i comunicacions de dades de la corporació. Coordinar els programes i serveis que amb motivació tecnològica de servei telemàtics als ciutadans realitzi l’Ajuntament, ja sigui per la generalització de les TIC (tecnologies de la informació i el coneixement) entre la població i les empreses o be per els serveis telemàtics de comunicacions o continguts que ofereixi el consistori, entre d’altres. En especial els serveis telemàtics donats a través dels canals tecnològics,com ara el Web, el telèfon, els missatges SMS, etc.
|