Liquidació 2002
Programa: 6112 - Planificació i Gestió pressupostària
Responsables: 230 - Economia i finances

DEFINICIÓ I OBJECTIUS:

Elaboració del pressupost municipal: establir previsions inicials i fixar els criteris globals, elaborar les fitxes de previsió, informatitzar la informació rebuda i confeccionar el document definitiu.

Gestió del pressupost: seguiment de l'execució, control del compliment de les previsions, elaboració dels expedients de modificacions de crèdit, etc.

Liquidació del pressupost: seguiment dels estats comptables, establir el romanent de crèdit i elaborar documentació complementària.

Mantenir i actualitzar sèries de dades pressupostàries.

Avançar en l'elaboració del sistema d'indicadors de gestió.

Assistència tècnica als diferents departaments municipals en matèria d'estudis i anàlisis.

Programa   Pressupost Final Facturat Pagat
120 Retribucions bàsiques del personal funcionari 325,15 325,15 325,15
121 Retrib. complementàries del personal funcionari 345,27 345,27 345,27
150 Incentius a la productivitat 12,18 12,18 12,18
1600 Seguretat social 200,59 200,59 200,59
Total 1 Despeses de personal 883,19 883,19 883,19
2220 Comunicacions telefòniques 9,19 20,96 19,92
2276 Estudis i treballs tècnics 283,07 215,27 192,20
Total 2 Despeses de béns corrents i serveis 292,26 236,23 212,12
Total 6112 Planificació i Gestió pressupostària 1.175,45 1.119,42 1.095,31
per anar amunt Índex