Liquidació 2002
Programa: 6112 - Planificació i Gestió pressupostària
Responsables: 230 - Economia i finances

DEFINICIÓ I OBJECTIUS:

Elaboració del pressupost municipal: establir previsions inicials i fixar els criteris globals, elaborar les fitxes de previsió, informatitzar la informació rebuda i confeccionar el document definitiu.

Gestió del pressupost: seguiment de l'execució, control del compliment de les previsions, elaboració dels expedients de modificacions de crèdit, etc.

Liquidació del pressupost: seguiment dels estats comptables, establir el romanent de crèdit i elaborar documentació complementària.

Mantenir i actualitzar sèries de dades pressupostàries.

Avançar en l'elaboració del sistema d'indicadors de gestió.

Assistència tècnica als diferents departaments municipals en matèria d'estudis i anàlisis.

Programa   Pressupost Final Facturat Pagat
120 Retribucions bàsiques del personal funcionari 54.101 54.101 54.101
121 Retrib. complementàries del personal funcionari 57.448 57.448 57.448
150 Incentius a la productivitat 2.026 2.026 2.026
1600 Seguretat social 33.376 33.376 33.376
Total 1 Despeses de personal 146.951 146.951 146.951
2220 Comunicacions telefòniques 1.529 3.488 3.314
2276 Estudis i treballs tècnics 47.098 35.817 31.979
Total 2 Despeses de béns corrents i serveis 48.628 39.305 35.293
Total 6112 Planificació i Gestió pressupostària 195.578 186.256 182.244
per anar amunt Índex