Liquidació 2002
Programa: 4631 - Atenció al ciutadà
Responsables: 160 - Atenció al ciutadà 370 - Relacions ciutadanes

DEFINICIÓ I OBJECTIUS

Millora dels espais d’atenció municipal, en la línia iniciada l'any 2001.

Impulsar accions d’atenció al ciutadà fora de l’espai municipal en activitats concretes (stand de Festa Major, etc)

Millora de la centraleta telefònica per una gestió més eficient del 010 (Compra ACD)

Impulsar la formació permanent dels treballadors i treballadores en punts d’atenció al públic.

Crear l’oficina de defensa ciutadana.

Millorar i augmentar el catàleg de tràmits per internet.

Programa   Pressupost Final Facturat Pagat
120 Retribucions bàsiques del personal funcionari 1.303,09 1.303,09 1.303,09
121 Retrib. complementàries del personal funcionari 1.606,24 1.606,24 1.606,24
130 Retribucions bàsiques del personal laboral fix 208,65 208,65 208,65
150 Incentius a la productivitat 250,57 250,57 250,57
1600 Seguretat social 787,79 787,79 787,79
Total 1 Despeses de personal 4.156,35 4.156,35 4.156,35
202 Lloguers d’edificis i altres construccions 44,81 44,10 40,56
2201 Premsa, revistes, llibres i altres publicacions 5,60 5,39 5,15
2210 Energia elèctrica 2,72 3,37 3,37
2220 Comunicacions telefòniques 47,89 53,74 49,80
2221 Comunicacions postals 3,61 6,98 6,98
22611 Despeses relacions institucionals 36,12 31,51 16,12
22620 Informació, premsa, ràdio i TV 36,12 13,26 3,35
22621 Imatge corporativa 3,61 6,07 2,06
22622 Publicació anuncis oficials 180,55 182,37 116,50
22623 Promoció d'activitats 25,29 67,59 18,90
22701 Contractes de neteja 51,16 51,27 51,27
2276 Estudis i treballs tècnics 0,12 0,00 0,00
2302 Despeses de representació 21,67 9,67 9,67
Total 2 Despeses de béns corrents i serveis 459,27 475,34 323,71
Total 4631 Atenció al ciutadà 4.615,62 4.631,68 4.480,06
per anar amunt Índex