Liquidació 2002
Programa: 4631 - Atenció al ciutadà
Responsables: 160 - Atenció al ciutadà 370 - Relacions ciutadanes

DEFINICIÓ I OBJECTIUS

Millora dels espais d’atenció municipal, en la línia iniciada l'any 2001.

Impulsar accions d’atenció al ciutadà fora de l’espai municipal en activitats concretes (stand de Festa Major, etc)

Millora de la centraleta telefònica per una gestió més eficient del 010 (Compra ACD)

Impulsar la formació permanent dels treballadors i treballadores en punts d’atenció al públic.

Crear l’oficina de defensa ciutadana.

Millorar i augmentar el catàleg de tràmits per internet.

Programa   Pressupost Final Facturat Pagat
120 Retribucions bàsiques del personal funcionari 216.817 216.817 216.817
121 Retrib. complementàries del personal funcionari 267.256 267.256 267.256
130 Retribucions bàsiques del personal laboral fix 34.716 34.716 34.716
150 Incentius a la productivitat 41.691 41.691 41.691
1600 Seguretat social 131.078 131.078 131.078
Total 1 Despeses de personal 691.558 691.558 691.558
202 Lloguers d’edificis i altres construccions 7.455 7.338 6.748
2201 Premsa, revistes, llibres i altres publicacions 932 898 857
2210 Energia elèctrica 453 561 561
2220 Comunicacions telefòniques 7.968 8.942 8.285
2221 Comunicacions postals 601 1.161 1.161
22611 Despeses relacions institucionals 6.010 5.243 2.682
22620 Informació, premsa, ràdio i TV 6.010 2.207 558
22621 Imatge corporativa 601 1.010 342
22622 Publicació anuncis oficials 30.040 30.343 19.383
22623 Promoció d'activitats 4.207 11.247 3.144
22701 Contractes de neteja 8.513 8.530 8.530
2276 Estudis i treballs tècnics 20 0 0
2302 Despeses de representació 3.606 1.610 1.610
Total 2 Despeses de béns corrents i serveis 76.417 79.089 53.861
Total 4631 Atenció al ciutadà 767.974 770.647 745.419
per anar amunt Índex