DEFINICIÓ: Garantir l'adequació a l'ordenament urbanístic i a la normativa sectorial aplicable dels actes d'edificació i ús del sòl. OBJECTIUS: Donar informació oral i escrita ( certificats i informes) sobre temes urbanístics, d'edificació , d'activitats i d'ús del sòl en aplicació del Pla General d'Ordenació i les Ordenances Reguladores. Donar informació sobre els tràmits, documentació i procediments relatius als expedients que es tramiten al Servei de Llicències. Tramitar i resoldre els expedients de tot tipus de sol·licituds de llicències d'obres i activitats. Tramitar i resoldre els expedients de disciplina urbanística d'obres i activitats, així com també sobre delaracions de ruïna i ordres d'execució. Tramitar i resoldre els expedients sancionadors per infraccions urbanístiques. Realitzar inspeccions, d'ofici o a instància de particulars, de tot tipus d'obres i activitats, per tal de conprovar-ne l'adequació a la normativa vigent aplicable. Elaborar, modificar i tramitar les ordenances municipals relatives a l'edificació, els usos i les activitats. Elaborar les liquidacions de tots els impostos i taxes relacionats amb l'Àrea d'Urbanisme i Habitatge. Gestionar l'arxiu d'oficina i el de gestió de tots els expedients que tramita el Servei de Llicències.
|