Liquidació 2001
Programa: 6112 - Planificació i Gestió pressupostària
Responsables: 230 - Economia i finances

Definició i Objectius

Elaboració del pressupost municipal: establir previsions inicials i fixar els criteris globals, elaborar les fitxes de previsió, informatitzar la informació rebuda i confeccionar el document definitiu.

Gestió del pressupost: seguiment de l'execució, control del compliment de les previsions, elaboració dels expedients de modificacions de crèdit, etc.

Liquidació del pressupost: seguiment dels estats comptables, establir el romanent de crèdit i elaborar documentació complementària.

Mantenir i actualitzar sèries de dades pressupostàries.

Avançar en l'elaboració del sistema d'indicadors de gestió.

Assistència tècnica als diferents departaments municipals en matèria d'estudis i anàlisis.

Programa   Pressupost Final Facturat Pagat
120 Retribucions bàsiques del personal funcionari 52.468,63 52.468,63 52.468,63
121 Retrib. complementàries del personal funcionari 53.847,45 53.847,45 53.847,45
1600 Seguretat social 32.569,19 32.569,19 32.569,19
Total 1 Despeses de personal 138.885,27 138.885,27 138.885,27
2220 Comunicacions telefòniques 1.387,30 1.388,25 1.388,25
2276 Estudis i treballs tècnics 52.420,28 40.078,88 31.354,20
Total 2 Despeses de béns corrents i serveis 53.807,57 41.467,13 32.742,45
Total 6112 Planificació i Gestió pressupostària 192.692,84 180.352,40 171.627,72
per anar amunt Índex