Liquidació 2001
Programa: 6112 - Planificació i Gestió pressupostària
Responsables: 230 - Economia i finances

Definició i Objectius

Elaboració del pressupost municipal: establir previsions inicials i fixar els criteris globals, elaborar les fitxes de previsió, informatitzar la informació rebuda i confeccionar el document definitiu.

Gestió del pressupost: seguiment de l'execució, control del compliment de les previsions, elaboració dels expedients de modificacions de crèdit, etc.

Liquidació del pressupost: seguiment dels estats comptables, establir el romanent de crèdit i elaborar documentació complementària.

Mantenir i actualitzar sèries de dades pressupostàries.

Avançar en l'elaboració del sistema d'indicadors de gestió.

Assistència tècnica als diferents departaments municipals en matèria d'estudis i anàlisis.

Programa   Pressupost Final Facturat Pagat
120 Retribucions bàsiques del personal funcionari 8.730.046 8.730.046 8.730.046
121 Retrib. complementàries del personal funcionari 8.959.461 8.959.461 8.959.461
1600 Seguretat social 5.419.057 5.419.057 5.419.057
Total 1 Despeses de personal 23.108.564 23.108.564 23.108.564
2220 Comunicacions telefòniques 230.827 230.986 230.986
2276 Estudis i treballs tècnics 8.722.000 6.668.564 5.216.900
Total 2 Despeses de béns corrents i serveis 8.952.827 6.899.550 5.447.886
Total 6112 Planificació i Gestió pressupostària 32.061.391 30.008.114 28.556.450
per anar amunt Índex