Liquidació 2000
Programa: 6112 - Planificació i Gestió pressupostària
Responsables: 230 - Economia i finances

DEFINICIÓ I OBJECTIUS

Elaboració del pressupost municipal: establir previsions inicials i fixar els criteris globals, elaborar les fitxes de previsió, informatitzar la informació rebuda i confeccionar el document definitiu.

Gestió del pressupost: seguiment de l'execució, control del compliment de les previsions, elaboració dels expedients de modificacions de crèdit, etc.

Liquidació del pressupost: seguiment dels estats comptables, establir el romanent de crèdit i elaborar documentació complementària.

Mantenir i actualitzar sèries de dades pressupostàries.

Avançar en l'elaboració del sistema d'indicadors de gestió.

Assistència tècnica als diferents departaments municipals en matèria d'estudis i anàlisis.

Programa   Pressupost Final Facturat Pagat
120 Retribucions bàsiques del personal funcionari 50.866,09 50.866,09 50.866,09
121 Retrib. complementàries del personal funcionari 51.504,14 51.504,14 51.504,14
1600 Seguretat social 31.519,83 31.519,83 31.519,83
Total 1 Despeses de personal 133.890,06 133.890,06 133.890,06
2220 Comunicacions telefòniques 552,29 473,57 424,88
2276 Estudis i treballs tècnics 61.640,61 56.799,59 46.276,81
Total 2 Despeses de béns corrents i serveis 62.192,89 57.273,15 46.701,69
Total 6112 Planificació i Gestió pressupostària 196.082,96 191.163,22 180.591,76
per anar amunt Índex