Liquidació 2000
Programa: 6112 - Planificació i Gestió pressupostària
Responsables: 230 - Economia i finances

DEFINICIÓ I OBJECTIUS

Elaboració del pressupost municipal: establir previsions inicials i fixar els criteris globals, elaborar les fitxes de previsió, informatitzar la informació rebuda i confeccionar el document definitiu.

Gestió del pressupost: seguiment de l'execució, control del compliment de les previsions, elaboració dels expedients de modificacions de crèdit, etc.

Liquidació del pressupost: seguiment dels estats comptables, establir el romanent de crèdit i elaborar documentació complementària.

Mantenir i actualitzar sèries de dades pressupostàries.

Avançar en l'elaboració del sistema d'indicadors de gestió.

Assistència tècnica als diferents departaments municipals en matèria d'estudis i anàlisis.

Programa   Pressupost Final Facturat Pagat
120 Retribucions bàsiques del personal funcionari 8.463.406 8.463.406 8.463.406
121 Retrib. complementàries del personal funcionari 8.569.568 8.569.568 8.569.568
1600 Seguretat social 5.244.458 5.244.458 5.244.458
Total 1 Despeses de personal 22.277.432 22.277.432 22.277.432
2220 Comunicacions telefòniques 91.893 78.795 70.694
2276 Estudis i treballs tècnics 10.256.134 9.450.656 7.699.814
Total 2 Despeses de béns corrents i serveis 10.348.027 9.529.451 7.770.508
Total 6112 Planificació i Gestió pressupostària 32.625.459 31.806.883 30.047.940
per anar amunt Índex