Portada

  • Contacte
Consum
Guia Bàsica dels Drets dels Consumidors
Oficina Municipal d'Informaciˇ al Consumidor (OMIC) i
Junta Arbitral de Consum (JAC)
L'OMIC Ús un organisme d'Ómbit municipal que informa els consumidors sobre els seus drets i deures en temes de consum i tramita les seves queixes, reclamacions, den˙ncies i solĚlicituds d'arbitratge.

Adreša:
Despatx Lluch
c. de la Ind˙stria, 10

Horari d'atenciˇ al p˙blic:

- de dilluns a divendres de 9 a 14 h
- dimarts a la tarda de 15 a 18 h*

* Excepte del 15 de juny al 15 de setembre que romandrÓ tancat els dimarts a la tarda

Demaneu cita prŔvia trucant al 93 745 31 10 o al 93 745 31 68

Tel. 93 745 31 10 - 93 745 31 68

E-mail: omic@ajsabadell.cat

Despatx Lluch
CompetŔncies
  • Intervenim i assessorem exclusivament en temes de consum.
  • No sˇn competŔncia de l'OMIC: litigis o conflictes entre particulars i els conflictes on hi hagi indicis de delicte o estafa.
Com pots reclamar?
  1. SolĚlicitar el Full Oficial per fer la reclamaciˇ (Si no te'l faciliten, pots reclamar presentant una instÓncia al Registre General de l'Ajuntament, fent constar el NO lliurament de l'esmentat Full amb una exposiciˇ breu dels fets causants de la reclamaciˇ i adjuntant fotoc˛pies de tota la documentaciˇ referent al cas).
  1. Emplenar-lo al mateix establiment, seguint les instruccions adjuntes.
  1. Adrešar-lo a l'AgŔncia Catalana de Consum o a l'OMIC.
Normativa i documentaciˇ
  • Decret 70/2003, del 4 de marš, pel qual es regulen els fulls de reclamaciˇ/den˙ncia als establiments comercials i en la prestaciˇ de serveis.
Junta Arbitral de Consum
  • L'Arbitratge de Consum Ús un sistema extrajudicial i voluntari que permet resoldre, amb carÓcter vinculant i de manera rÓpida i gratu´ta, els conflictes de consum entre les empreses i els seus clients, substituint aixÝ l'actuaciˇ dels Jutges i Tribunals.
  • Els usuaris i consumidors han d'iniciar la solĚlicitud d'arbitratge i aquesta prosperarÓ si les dues parts (empresa i consumidor) hi estan d'acord i l'accepten expressament.
  • La decisiˇ arbitral dictarÓ laude de compliment obligatori per ambdues parts.
Adreša:
c. de les Tres Creus, 202 (Edifici Fira Sabadell)

Horari d'atenciˇ al p˙blic:

- de dilluns a divendres de 9 a 14 h

Tel. 93 745 31 68

E-mail: jac@ajsabadell.cat

kland_taronja
Afectats pel tancament de FUNNYDENT
  • Es recomanable que us dirigiu a l'entitat financera que us ha concedit el prÚstec per demanar-ne l'anulĚlaciˇ per incompliment del contracte (no us han prestat el servei), mitjanšant burofax segons model annex, i que lliureu l'escrit de reclamaciˇ, a les adreces de Funnydent que apareixen al model d'escrit, per carta certificada.
  • Si opteu per presentar reclamaciˇ a travÚs de l'OMIC de Sabadell, podeu complimentar l'imprŔs de reclamaciˇ, aportant, si s'escau, copia dels escrits lliurats a Funnydent i a l'entitat financera i del justificant del seu enviament, i lliurar-lo a travÚs del SAC o directament a l'OMIC solĚlicitant hora concertada, o a l'adreša electr˛nica: omic@ajsabadell.cat
kland_taronja
Icona pdf
Descarrega arxiu pdf. (23 KB)
kland_taronja
Icona pdf
Descarrega arxiu pdf. (8,5 KB)
kland_taronja
Icona pdf
Descarrega arxiu pdf. (1.502 KB)
L'AgŔncia Catalana de Consum (ACC) ha editat un trÝptic amb recomanacions per contractar els serveis de gas i d'electricitat.
kland_taronja
Icona pdf
Descarrega arxiu pdf. (130 KB)
(Des de l'1 de gener del 2004, els prefixos telef˛nics 903 i 906 es van substituir pels prefixos 803, 806, 807 i 907)
Mem˛ries de l'OMIC i la JAC
kland_taronja
Icona pdf
Descarrega arxiu pdf. (111 KB)
kland_taronja
Icona pdf
Descarrega arxiu pdf. (163 KB)
kland_taronja
Icona pdf
Descarrega arxiu pdf. (94 KB)
kland_taronja
Icona pdf
Descarrega arxiu pdf. (206 KB)

© 2012 Ajuntament de Sabadell | Condicions d'ús | Copyright | Política de privacitat