Servei de Mediaciķ Comunitāria
MEDIACIĶ CIUTADANA I COMUNITĀRIA
La mediaciķ ciutadana i comunitāria s'ocupa de totes les problemātiques que planteja el dia a dia de les persones que viuen i conviuen al mateix barri, carrer o edifici; i en general, als conflictes que generen la mateixa convivčncia i la vida en societat.
Problemātiques derivades de la convivčncia ciutadana:
  • Sorolls
  • Obres: Accessibilitat (rampes; ascensors...)
  • Rehabilitaciķ i manteniment de les finques
  • Parets mitgeres
  • Molčsties d'execuciķ d'obres
  • Humitats
  • Higiene - salubritat: escales; patis comunitaris; celoberts
  • Animals de companyia
  • Malentesos - baralles entre les parts
  • Aires condicionats
  • Aparcaments; guals
  • Molčsties per exercici d'una activitat
  • Altres: arbres, llindars, antenes, etc.
Al Servei de Mediaciķ us ajudarem a gestionar aquestes situacions i a cercar solucions, mirant de no malmetre la convivčncia futura.
Per tal de preservar el principi legal d'imparcialitat, en el Servei de Mediaciķ no abordem conflictes en quč l'Ajuntament és part.
En aquest sentit, dins l'āmbit municipal, compteu amb la figura del Sindic de Greuges.
Des del Servei us oferim dos tipus de procediments:
Sessions d'orientaciķ i anālisi
Sķn sessions de treball en les quals, conjuntament amb vosaltres, mirarem d'analitzar el problema; clarificar els vostres interessos; gestionar les emocions que us genera el conflicte; obtenir, si escau, informaciķ objectiva i normativa i avaluar quines sķn les opcions de soluciķ més útils i viables a la vostra problemātica.
Taules de diāleg
Quan, per resoldre la situaciķ conflictiva, us calgui posar-vos d'acord i prendre decisions amb altres persones, podeu fer ús de les taules de diāleg.

Les taules de diāleg sķn sessions de treball conduīdes per una persona mediadora i en quč participen totes les parts implicades amb l'objectiu de trobar solucions ōptimes i consensuades per tots i totes.

© 2012 Ajuntament de Sabadell | Condicions d'ús | Copyright | Política de privacitat